Onsdag

Idag har jag varit duktig å tvättat! Då känner man sig lite nöjd!
Sen på em så bar det av till Louise H för att klippa sig hos Jimmy! D va länge sen jag klippte mig nu, va verkligen dags! Kan ju inte klippa mig hur som helst pga. tävlingsdansen! Å då har jag ändå förr haft alla möjliga färger å frisyrer fast jag tävlat, till alla inom svensk dans förfäran!:) Men d va då d!:) Jimmy tycker dock d e lite trist å inte kunna skapa lite mer fritt, men det blir sen nån gång! Blev iaf toknöjd som vanligt!  Fick min inrakade sidbena som jag gillar skarpt!:)
Alltid kul å träffa Jimmy, han är så härlig å glad å man får liksom energi av han! Dessutom e d upplyftande å vara på Louise H oxå, har ni inte varit där så gå dit å kolla in! Asläckert inrett med mycket färger å ja...det går inte riktigt å beskriva! Å alla som jobbar där e härliga å personliga å man blir bara glad av å va där!:))

Sen åkte jag till dansskolan! Va jättekul idag, har nåra nya barn danspar på min latin kurs! Det är skoj med nya latindansare, å en av dem e kille TJOHO!!! Det är extra kul me killar som vill dansa latin!
Kände dock av hälsenan mer under kvällen! Känns inte så bra! E jävligt orolig för att det ska bli inflamerat å att den ska gå av! Usch! Ett liv utan dans e liksom inget liv!

Nu e d sen kvällsmat som alltid, sen ska jag försöka komma i säng någolunda tidigt! Good bloddy luck!

Kommentarer
Postat av: Thomas

Nu har även jag hittat till din blogg! Kul å läsa...:) Ses på fredag babe!!! Kuligt ju...

2009-09-02 @ 23:06:19
Postat av: Lotta

Hmmm....fattar att du bara måste dansa.men snälla ta de lugnt..du vet vad jag sagt....;)

Trasig hälsena ingen dans alls...på typ 100 år....å nästan ännu värre ingen aerobic...sååååå nä du ta de lugnt..Please

2009-09-02 @ 23:39:54
Postat av: Robert

Välkomen Thomas! Ja på fre e d klackarna i taket! Nu lyssnar jag på Hallelujah låten! Sååå bra!

2009-09-02 @ 23:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0