Ondsag

Jaha, då är ondagen snart slut!
Idag va jag ledig på dagen. Lunchade med mamma och pappa, blev husmanskost! Det är för jäkla gott vad det än är typ!:) Jag käkade stekt potatis (som e typ d bästa jag vet) å jägarbiff! Mamma åt fisk men saknade förstås lingonsylt!!!!:-D Som de ju äter till allt, fisk och lingonsylt vet jag inte om jag skulle blanda, men men!

Sen va de 2 danskurser ikväll, latin och Musikalen. På musikalen kör jag och Sandra High School Musical!!! Då får man liksom va lite Zac Efferon för en kväll!:)

Nu har Gurra bokat kryssning i nov, jag, gurra, roger å kanske Stefan drar iväg! Blir skoj!

Har lyssnad massa på Whitneys nya album, THE DIVA IS BACK!!!
Jag gillar albumet skarpt, gillar henne mkt så det va ingen surprise! Men man va ju lite orolig att hon skulle låta helt sönderknarkad å rosslig! Men icke!!!

Whitney

PERFECTION!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0