Lördag

Igår va d som sagt party, va jättekul! Trevlig förfest hos Kalle. Och vi tittade på en del från showen i sommras! Dessutom va det med lite bloopers, det är alltid kul! Som när Thomas klänning hade fastnat i Trosorna, eller när mina byxor i dansnummret inte sitter uppe å jag tappar dem när jag kommer in (jag har ett par andra byxor under dock) å när Kaj tappar peruken i Gullan och barnen, hahaha!!!
Ja, mkt sånna där knäppa grejer har man varit med om!

Sen hamna vi på Strömpis å hade skoj, avslutade kvällen med att jag å Gurra köpte me pizza å sen va d godnatt! Trött efter en skoj kväll! Som vanligt så sov vi aslänge, tills Zingo inte kunde hålla sig längre å det va dags å gå ut!
Jag ringde Lotta, va länge sen vi snackade. Känns alltid lika konstigt när vi inte pratat på nåra dagar!
Hon är i sthlm hos sin Micke, hon berättade glädjande nyheter som jag skriver om senare! Hon va iaf väldigt glad, å då blir jag oxå glad! Hoppas Micke kommer hit snart så man får träffa han lite, har bara träffat han en gång en kort stund när han guida mig och gustav i sthlm! Jag har ju ett lokalsinne som e likamed noll så d va tur att han va me!
Dock så har Lotta berättat att Micke har vampyrtänder, å jag e ju galen i vampyrer så jag kommer garanterat gilla han!:)

Föresten, vet ni att jag har varit gift med en tjej som heter Kerstin!!!??? Nä det visste ni inte!
Hittade henne på ansiktsboken för nåra dar den. Va kul, måste ju berätta om när vi gifte oss! Det ni!!!

Senare ikväll kommer Gurra förbi igen å då blir det viiin å kräftor å lite utgång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0