Långkallingar på!

Nu är vintern här!!!:)
Jag e ju extremt känslig för kyla för er som inte vet, min gräns går vid +10. Allt under det är kallt och det är då dags att ta på sig långkallingar!
Igår va d typ +5 på morgonen å lika idag! Det värsta va att jag inte hitta mina långkallingar, paniken steg inom mig! Men det va bara att bita ihop! Måste köpa nya nu iaf! Jag fixar verkligen inte kyla, om det är riktigt kallt så får jag sjukt ont i kroppen å musklerna stelnar helt å jag blir typ svimningsfärdig om jag varit ute för länge! Det är då man undrar varför man inte får välja vilket land man blir adopterad till!:) Men när jag nån gång blir rik så ska jag inte bo i Sverige under vintern, det har jag alltid hävdat att man inte ska! Om man nu inte gillar vinnter förstås!:)

Föresten, långkallingar har man ju enbart för sin egen skull! För å bli varm! D e ju ingen annan som ser dem!
Så kan nån förklara för mig hur en del killar kan köpa extremt dyra långkallingar av diverse dyra märken! Allvarligt alltså!!? D e väl helt idiotiskt! Men men...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0