Jag har ju varit gift!!! Å fick ett turkbarn!

Kom bara på det nyss, att det måste jag skriva ju! Som sagt, blogga e mest terapi för en själv!:-D

Hos världens bästa dagmamma Ann-Marie, eller som hon hette för oss barn Ammari! Så trodde jag att det stavads till jag va typ 9år!:)
Nåra barn kom å gick, men vi som va det ständiga gänget var jag, Matte, Gustav som alla gick i samma klass, Gustavs lillebror Erik, å sen Kerstin och Lisa som va systrar. Vi hade askul hos Ammari, det är nog nästan den bästa tiden i mitt liv! Kunde inte ha fått bättre start på livet! Kan nästan bli tårögd när jag tänker tillbaks på den tiden, för det va så underbart! Hon va underbar!!!

Jag lekte ofta med Kerstin & Lisa utöver tiden då vi va hos Ammari! Jag å Kerstin va bra kompisar så bra att vi skulle gifta oss faktiskt!!! Det planerades ordentligt kan jag säga! Väldigt seriöst!

Jag va nog 7år ungefär å Kerstin 8år i så fall!
Så här gick det till! På Ammaris garageuppfart i Hagaby stod vi! Gustav var präst å hade nån bok han läste ur!
Matte var bästmän och Lisa var brudtärna!
Det bestämdes även att vi ju skulle ha barn, på den tiden så skaffade man fortfarande barn när man va ung å gjorde inte karriär först som nu! Så vi hade en av Kerstins dockor!
Gustav va väldigt grabbig å bestämde att det självklart skulle va en pojke så han målade dit skägg å mustach på den lilla dockan!!! Nu i efterhand så förstår jag att Kerstin måste ha vänstrat med nån brevbärarturk!!!:)

Sen sa vi löftena å jag satte på Kerstin (!) hennes ring, som var en hårsnodd, ni vet en sån där lite luddig, typ frotté eller nåt! Sen fick jag min ring! Om vi pussades kommer jag inte ihåg!
Allt va frid å fröjd å vi va gifta å jätteglada!

I ungefär 3min!

Sen blev Lisa så sotis för att hon inte fick vara gifta så hon tog våra ringar (läs hårsnoddar) å klippte sönder dem!
Å då blev ju givetvis skilda insåg vi, så vi levde lyckliga i ungefär 3min!
:-D

Hur det gick med ungen vet jag inte, jag betalar iaf inte nåt underhåll å hoppas det inte kommer nån räkning nu!

Hittade nyss Kerstin på Facebook, skoj! Hon har varit Lucia i Örebro, tänk att jag varit gift med henne! Det ni!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh va roligt! Din dagmamma känner kanske Bjittajii!

(Britt-Mari)Elviras dagisfröken...??

2009-09-17 @ 13:33:17
Postat av: Robert

Ja, man ska börja i tid liksom!

Hehe, ja d kanske hon gör!!:)

Elivra??? Från dansskolan?! Eller vem menar du?:)



2009-09-17 @ 21:39:08
Postat av: Anonym

Just precis den Elvira!

Eller som Simon sa: Bjattejii, men med betydelsen batteri!! :) /Maud

2009-09-18 @ 12:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0