Gustav inne på brottets bana!:)

Jag kommer nu ange Gustav som tjuv!:)
Men det kommer senare i inlägget...

Vi va ju bjudna till Lotta på middag, Micke och hon bjöd på Fläskkarré å potatisgratäng! Såååå gott! Lotta e ju en gud i köket!
D va supertrevligt, Micke e jättetrevlig å toppen så det är skoj! Glad för Lotta!!! Å för Micke med!:)

Alla Lottas barn va där, låter som att hon har typ 15st men de är 3!:) Kul å träffa alla. Jag å Gustav drack diverse viner, nåra mindre goda! Men en sort va jättegod!
Jag tycker alltid det är så kul å läsa beskrivningarna av viner, för jag fattar inte hur de får ihop det. Det kan ju va typ. "Torrt vitt vin med smak av päron, jord, bivax, en aning asfalt och kiwi", eller nåt i stil med "tutti frutti, marmelad kulor, gummi, sommarsol och en ton av kåda..."
Liksom hur då?! Just det där med jord tycker jag är skumt! Men men...

Sen bar det av till Strömpis, Niklas & Jonny skjutsade oss tid! Tack för det!

D va rätt mkt folk på Strömpis, träffade på Maggan, Niklas och Olof! Niklas är bland de roligare människor jag träffat! Hahaha, så jävla snabb me roliga kommentarer å underbar ironisk ton! Det blir inget kul alls att återge, men vi garvade mkt!
Gustav och jag garvar fortfarande åt när vi stod i kö till strömpis å skulle betala å Niklas vänder sig om å skriker till vakterna "TA MAGGAN HAN HAR STJÄRTEN FULL MED KNARK!!!"
hahaha...

Sen bar det av i Niklas och Olofs bil mot norr för efterfest. Men hon som hade festen kom aldrig!:) Så vi drog till Statoil för å köpa mat, å där e d ju alltid en härlig blandning av löst folk på natten! Vi beställde hamburgare men fick inte det vi skulle ha å hade betalat för så som kompensation så kom Gustav plötsligt med 2 kanelbullar som han tog! Inte mer än rätt, men Gustav ångrade sig grymt efteråt!!! Han kände sig som en brottsling, tänk om nån såg, va skulle efterföljderna bli!:-D
Efterföljderna blev inte mer än att vi va en kanelbulle mättare efteråt!:)

Sen åkte vi hem å mumsa hamburgare å natur chips å godis å lekte me Zingo. Just d, vi snacka me Stefan i telefon oxå!!! Måste ju åka upp å hälsa på min skåjt snart!!!

Idag sov vi länge as usual, sen bar det av till Frövi å Gustavs underbara mamma! Hon e verkligen hur härlig som helst! Hon bjöd på kladdkaka å grädde, som ju Robert älskar!!!
Vi satt å diskutera gamla tv såpor som Rederiet å gamla barnprogram! Vart en trevlig nostaligsk kväll!:-D

Nu har jag lämnat Zingo till Thomas å sen köpt pizza! Det är jag värd, varför vet jag inte men jag bara är det!:-D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Söto!

Micke gillade Er oxå, riktigt mycke, nu har vi även kollat dvd:n som du hade med....han gillade den...tyckte ni var duktiga...skrattade härligt åt "Lars" men du är ju så underbar som barn.....me like! Pussar dig!

2009-09-21 @ 16:50:42
Postat av: Malin

Men Robert när ska du lägga upp bilder? Tycker du bör lägga upp bilder lite oftare... :)

2009-09-22 @ 09:49:12
URL: http://malinpetersons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0