Godmorgon

Eller god eftermiddag!:)
Igår va d som sagt lite party igen, jag å Gurra käkade kräftor och räkor och drack vin! Jag skulle nog kunna leva på kräftor!!! Sen kom Jimmy S och Kalle förbi en sväng och vi drog till Strömpis sen. D va jättekul där, rätt mkt folk! Träffade på min första danspartner Camilla som jag dansade med när jag va 10år!:)
Dock e jag lite trött på en viss typ av drinkar när det typ är iskross blandat med frukt å så ihoprört så när man väl ska dricka med sugrör så går det liksom inte! Varför all denna sörja?!? Men men...

Sen blev d som vanligt pizza på Palette! Alltså det stället, hur mkt svartar inte dom!:)) Nä, men allvarligt det stället skulle man äga! Det är ju helt galet va d måste tjäna pengar på nätterna! Men det är rätt, är man driftig så kommer man långt!:)
Sen för ovanlighetens skull så somna inte Gustav när han precis lagt huvet på kudden! Utan han va hur pigg som helst, så vi låg å snacka ett par timmar å hade så där kul som man bara kan ha ungefär 4 på natten när man e övertrött! Då saker som egentligen inte alls e kul blir hur kul som helst!!! Gustav gjorde bl.a. om den gamla vaggvisan "När trollmor har lagt sina elva små troll..." till en helt annan version som handlade om diverse udda människor ifrån Frövi! (Gustav är där ifrån)

Tillslut somna vi iaf å vakna runt 15.30 typ!:) Gustav skulle säkert kunnat sova till 15.30 imorrn!:)

Nu får vi se va som händer idag! Blir nog rätt lugnt!
 
Gustav och Zingo


Kommentarer
Postat av: Micke

Sötaste sötnosarna!

sakna



Kram

2009-09-07 @ 22:00:15
URL: http://rfslungdomnord.blogg.se/
Postat av: Malin

Roooobeert, eller ska jag säga pappa?

Nu får du skriva lite kortare inlägg, för har man lite bråttom hinner man inte läsa hela inlägget och det är ju inte bra.. så bäst för dig! :D

2009-09-08 @ 23:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0