Fläskkarré is the shit!

Nä, men va roligt! Precis när jag hade skrivit klart så hängde sig datorn! Grrrr!

Tisdagen är slut! Jobbat idag, plockade typ 15liter plommon på jobbet å sen gjorde jag massa pajer å sockerkakor med plommon i! Min hemmafru gen som tog överhand!

Sen åkte jag hem å sov en stund innan jag åkte till posten å hämtade paket som kommit! Skoj skoj!
Aerobicen ikväll gick bra, inget spöke va där när jag släckte!:(
Ikväll blev det kvällsmat hos Lotta, pasta med otroligt god kycklingsås! Hon e ju grym i köket btw!
Jag öppnade mina paket, ett par jeans som jag köpt på tradera för typ 200kr. Blev jättenöjd!
3 par kallingar från ebay, jättesnygga, ett par va jag bara tvungen å köpa för att de va lite roliga, bild kommer här. Gurra blir nog lite avis!!!
Sen va det en flaska brunkräm åt Sandra, tävling i Gardemoen nästa helg!!!

Just d, åt fläskkarré på jobbet idag! Fläskkarré e nog det godaste jag vet! Tröttnar aldrig!
Om nån nu vill förföra mig så bjud på fläskkarré, då är jag din om inte för evigt så iaf för en natt!:-D

Nu ska jag ringa Stefan å se om han svarar! Sen e d sova som gäller!

Hello Kitty

Hehe! Tjusiga va:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0