Dansens SVARTA får!!!

Ja, d e nog jag vad det gäller kläder iaf! Har nog ofta varit många danstränares exempel på hur deras elever INTE får klä sig på tävlingsgolvet!:))
Men nån ska va det oxå, dock så har jag synts mest oxå!!!

Hittade massa bilder, kul å lägga ut lite! För tillfället har jag inte så galna kläder, men jag är för den sakens skull inte tråkigt klädd på dansgolvet!

Min å Mias grej var vår look, hur förskräckliga kläder vi än hade så syntes vi å tjänade på det! Jag hade inte extrema kläder för att vara extrem, men för att jag trivdes bättre i den typen av kläder å inte i en matt svart tråkig skjorta, som de flesta andra!
Om jag redan är svart så är det lite smartare å ha en färgad skjorta!

Den här skjortan vart det snack om, ojojoj, fick mkt kritik för den, Knut va inte särskilt glad heller!:) Men han har vant sig! Typ!

Mia hade en rosa klänning, kjolen var klippt i ett rutnät. Självklart va min arm given!!!
Att en rosa arm kunde uppröra så många!:)

Skjortan från helvetet!:)

Ja, hur kunde jag se ut så här! 2004 var året!

Men den här skjortan! Har ingen bättre bild nu! Den va verkligen extrem! Svårt å se på den här bilden! Men Mia har alltså en orange byxdress där benen är fulla med fransar!
Å jag har en orange skjorta, med fransar på armarna á la kåboj, och fransar format i ett V på bröstet!:) Plus att det är öppna fält på båda sidor som är snörade! Så det mörka man ser är alltså min hud!
Jag ångrar inte att jag haft den men skulle inte ha den igen!
Men den skjortan fick jag massa kommentarer om att den va cool å allt möjligt! HALLÅ! Va hände liksom!

Jorå så att...


De här kläderna gillade jag, (vet att jag har nån sjukt fjollig posé) tog 2 sidenband å slingrade upp längs vänstra benet å över till högra armen! D va snygga tyckte jag, inte alla andra, men jag!:)

Hade vit huvudkåpa till, men det passa inte!:)

Just nu e jag väldigt strikt med svarta byxor å svart skjorta, dock med mkt strass!:)
Men det blir snart färg igen!




Kommentarer
Postat av: Maud

Ett museum Robert!! Det är det första jag tänker... detta måste bevaras i all sin prakt!!

Det vita var jättesnyggt.. hade glömt (förträngt)många av alla dessa galna kreationer!

Keep up the good work!!

2009-09-25 @ 16:21:13
Postat av: Mia

Det sista jag skulle ta på mig igen är nog det rosa, det var ju bara för dumt! =) haha

Å vid närmare eftertanke... inte byxdressen heller! Men det vita älskade jag! Å min älskade "zebratopp"

Vad mkt skoj vi har haft när vi skapat dessa oförglömliga underverk! =)

2009-09-26 @ 00:01:21
Postat av: Robert

Haha, ja förträngt är nog ordet!

Jag öppnade nyss garderoben med danskläder för å packa ner det som ska me till Norge. Det är ett museum kan jag säga att öppna den garderoben!:)



Den rosa klänningen hade blivit skitsnygg om vi hunnit få de rätta stenarna. Jag tyckte den va cool!

Jag kom på nu att jag glömde ju min vita skjorta med guldkedjorna, åhhh den gillade jag!

Ja, zebran va hetast! Jag tror den hänger här i mitt skåp oxå, ifall jag får nåt infall å riva av nåra sexiga moves!:)

2009-09-26 @ 00:41:00
Postat av: Gustavvardet

jag älskar den rosa armen juu ! :)de vita är as snyggt också !!:)

2009-09-26 @ 01:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0