Bonnbrudar och tjejer med mustasch...

Idag va jag ledig på fm, åkte upp å köpte en MP3 spelare till mamma, hon å pappa ska till Tyskland på bussresa 1v el nåt på fre, å då vill hon ha musik å lyssna på! Så nu har jag suttit å laddat över låtar!

Idag blev det lunch med Gustav på MERA. Jag tog en ceasar sallad med kräftstjärtar, va riktigt gott!
Sen bar det av till jobbet för möte innan jag for till dansen.
Idag va Miranda tillbaks efter sin Cypern resa, måste ju skriva å hälsa till Miranda här ifall hon läser!:-D
Ingen har så sköna å roliga kommentarer som Miranda, helt outstanding!

När Jakob & Miranda dansade paso-doble idag medan de andra paren tittade på så frågade jag en kille som nyss börjat dansa latin om han tyckte de dansade bra. Fick till svar: "Eh, inte vet jag!!! Fråga mig om tio år!!!"
:-D Helt rätt!:)

Sandra e förkyld inte bra, i helgen ska vi ju till Norge å tävla! Men hon hinner förhoppningsvis piggna till mer innan dess!
Efter dansen så var det rep med Fashion Pack, det gick bra! Vi slutade lite tidigare än vanligt å bestämde att åka till MAX å käka. När vi närmade oss MAX vid eyravallen så insåg vi att det ju varit match å me andra ord fullt på MAX där så vi drog till Eurostop.

Där stanna hela max upp när vi klev in, att det är så fascinerande med bögar 2009! Men som Gustav konstaterade, "vi är ju nästan ute i förorten de är inte vana med håååmåååsexuella"!:-D
Stod nåra killar i 18års ålderna framför som varit på fotboll, vilket man såg på tröjorna! Den typen av killar blir alltid väldigt stressade av bögar verkar det som, vilket ju är extra kul! Hahaha...
Just det, rubriken! Va ett gäng vivalla-brudar bakom oss som hade väldigt kul åt oss, men när man tittar på dem å säger hej hej så dyker blicken ner i marken, grow up!!! Å va nåra tjejer längre bak som hade ännu roligare, men som sagt om man 2 fula bonn brudar med ridstövlar å luktar hästskit eller 3 tjejer med ögonbryn som McDonalds M och mustasch så ska man inte skratta först!

Men vi bjuder på det, i vanliga fall så brukar ju folk betala entré för att titta på oss! Men vi tänkte, vi är ju i förorten, vi bjuder på det, typ som välgörenhet!:)

JA, MALIN JAG VET ATT JAG SKRIVER ALLDELES FÖR LÅNGT!

Fick paket från www.shock.se idag, grejs jag beställt!
Me like!


Handske

Rutiga handskar, köpte 2st förstås!:)

Nitar

Nitar gillar jag!:)

Schack

Jag gillar schackrutigt! Jag har ett skärp som är exakt som detta armband, så va tvungen å ha det här!


Silver nitar

Sista armbandet!:)

Dags å sova! Godnatt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0