Bloggar för ammande kvinnor!

Dels har jag inget bättre för mig, därför rasar det in inlägg ikväll!:) Dessutom så berättade Johanna ikväll att hon tycker det är bra att jag skriver låååånga inlägg för de kan hon läsa på natten när hon ammar. Å det har fler kompisar sagt som är i samma situation! Det är ju kul att man kan göra nåt för ammande kvinnor!:-D

I veckan så har Knut pratat mkt om att det är vikigt att se ut som en latindansare all the time ungefär!
Att man inte kommer till träningen i ett par mjukisbyxor å en stor bylsig tröja! För det är ju omöjligt att få samma känlsa som när man står på tävlingsgolvet i finbyxor å tajt skjorta eller en liten sexig klänning!
För mig är det oförståligt hur man kan träna i t.ex. mjukisbyxor! Jag skulle dansa som en kratta i det. Men det är ju olika!

På danstävlingar för er som inte varit på det så är det ju som tagit ur en modevisning typ! Iaf vad det gäller paren i den högsta klassen, alla ser perfekta ut! Tjejerna ser ut som modeller, snyggt fixat hår, perfekt make, snygga kläder, hööööga klackar!

Sandra e inte så mkt för den looken privat, men vill gärna ha lite sånna kläder just till tävlingar å så! Så då tänkte jag att jag köper lite grejs om jag ser nåt!
Hittade ett par skor som jag köpte, horskor som Ann Marie kallar dem!

Snygga va! Helt min smak!!! Kan säga att Gustav gillade dem väldigt mkt, och jag kan se dem på hans fötter, i sin drag-roll dvs.!:)

Horsko


Kommentarer
Postat av: Linda

Jaha, jag trodde att det var dina nya dansskor iom att du blev mobbad för kungaskorna nedan.

2009-09-25 @ 17:51:46
URL: http://stevadotter.blogg.se/
Postat av: Robert

Ja, jag hade gärnat dansat i dem! 10cm tycker jag e den perfekta höjden, dock får jag ju tyvärr inte dansa i dem! Men man kan inte få allt...

2009-09-26 @ 00:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0