Tycker personalen på Saigon att jag är ett mongo??

Nu ska vi se, va har hänt sen sist! Inte så mkt tror jag!

Har mest varit jobb, dans, aerobic och rep med FP. Vi har ju show på strömpis nu på fre och nästa fre. 20.30 är det showtime! Det är fullbokat för matgäster men de släpper på för andra oxå! Om man bara vill komma å kolla showen, så kom kom kom!
Vi har ju nåra nya nummer, har gått bra på repen! Men koreografin till Beyonces Single Ladies e ju inte den enklaste!

Idag ons så kom Stefan förbi på eftermiddagen, han skulle hem till Eskilstuna för att åka till Tyskland med sina föräldrar imorrn! Va ett tag sen vi sågs så det va skoj! Vi käkade på Saigon. På deras kinapinnar stod det så här, står det mongo????? :)

Sen var det dags för danskurser. Tjatade lite extra på Jakob & Miranda idag om att de måste träna mer effektivt å bestämma att de tränar på nåt speciellt. Inte tänker på allt möjligt, för det fixar man inte. Man får rikta in sig på nåt, typ hållning, höfter, armar m.m.
Jag sa åt Miranda å jobba mer mer armar å händer, jobba jobba jobba stod jag å skrek!
Å d gjorde hon, å det vart jäkligt mkt bättre! Bra jobbat!

Efter dansen kom Gustav och hämtade mig sen åkte vi till My Way och käkade, då kom Thomas förbi å passa på å käka han me.
Repet gick bra!

Nu ska jag försöka komma i säng snart. Imorrn blir en sån där härlig dag!

Åka till jobbet kl. 7.00
Slutar 16.30
Ta bussen direkt till dansskolan.
Slutar där 20.30
Gå till Strömpis för klädrep inför showen.
Lär inte va hemma före 23 iaf!
Sen upp å jobba fre morgon!

Härlish!

Godnatt!

Mongo?


Eller hur, visst står det mongo??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0