Tonfisk i currysås! Eller var det skämd grävling i currysås!

Jobbat idag, på onsdagar åker vi häst å vagn! Trevligt jobb, väldigt mysigt...under sommaren! Med tanke på att jag på allvar blir yr å svimmingsfärdig om jag är ute för länge när det är kallt så är det inte jättelockande å sitta på en kärra i 45min i 15minus, när det blir dags för det längre fram! Men idag var det helt ok!
Åt Rösti och fläskkarré idag, som sagt, oslagbart!

Var på dance aerobic på Njoy ikväll, va länge sen jag va! Va ett bra pass!
Sen åkte jag till gymet, pumpa pumpa!
Sen hade jag tänkt äta tonfisk ikväll, för det är det en del proteiner i, har jag för mig att jag lärt mig! Tycker inte tonfisk e äckligt som det är, men tänkte att jag skulle prova tonfisk i currysås!

FY FAN SÅ IN I HELVETE ÄCKLIGT! JAG SKA STÄMMA ICA SOM HAR GJORT DE DÄR!!! VEM, JAG UNDRAR VERKLIGEN, VEM, HAR SMAKAT AV DET DÄR OCH TYCKT ATT, FI FAN GUBBAR DET HÄR BLEV PERFEKT!!!

Alltså det smakar död jävla grävling, eller iaf så som jag tror att en sån smakar!
Jag lovar att inte ens en uteliggare skulle vilja ha det där!

Sååå äckligt, tvingade i mig det mesta å sköljde ner me äggvita som va betydligt godare!!!

På fre ska jag få papper av Mia å fylla i, hon ska göra ett kostschema åt mig! Om tonfisk i currysås står med så avbryter jag schemat på en gång!

Men men...

Nu kollade jag på youtube på ett klipp med Killing gänget, har ni inte sett det så måste ni bara! SÅ SJUKT KUL!
Farbror Barbro som har skolavslutning och ska ta upp Catrin på scen och prata om all mobbing hon blivit utsatt för! Alltså det är så galet kul!

"Du är inte tjock, du är bara lite satt du!"

Hahaha...

http://www.youtube.com/watch?v=wXGDOfHge3A



Kommentarer
Postat av: Kajsa

Henrik äter den där currytonfisken. Det luktar i hela lägeneten ibland. Jag tycker dock att den är vedervärdig.

Angående träningresultat som förbrättras om en stor kille härjar på dig får du väl haka på H på ÖKK. fast han är mest stor, inte alls härjig. Själv ska jag skriva in mig på ett gym här i Kumla nästa vecka. Det är så sensationellt att jag förväntade mig att headlina textTV men icka sa nicke.

2009-10-29 @ 00:26:57
Postat av: Linda

Varför i hela fridens namn åker du häst och vagn på måndagar????

2009-10-29 @ 08:12:58
URL: http://stevadotter.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hmm visst kan det bli kallt på kärran, men jag har ju "flörtat" lite med kusken så vi får glögg/ kaffe och pepparkakor vintertid:).Då är dom där 40 min jätte mysiga och inte alls lika kallt längre..

2009-10-29 @ 10:12:36
Postat av: Annie

Jasså...du flirtar du Jenny...ska jag nog påtala nästa gång jag är med så kanske vi får lite av det också!



Currytonfisk låter hur äckligt som helst..*ryser

2009-10-29 @ 21:35:06
Postat av: Robert

Så du ska börja på gym, haha, de borde ju iaf kunna skriva om det i nåt Kumla blad!:))



Linda! LÄS! På onsdagar åker jag häst och vagn, inte på måndagar!:)

Det är en aktivitet för brukarna på boendet!



Flirtar du me Lasse, Jenny är det helt korrekt!:)

2009-10-29 @ 21:45:02
Postat av: Linda

Ahaaaa! Anade att det var nåt sånt och inte ett transportmedel till jobbet.

2009-10-30 @ 10:26:21
URL: http://stevadotter.blogg.se/
Postat av: Jenny

Flörtar och flörtar men jag får pepparkakor och glögg från första advent till juluppehållet..:)

2009-10-30 @ 20:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0