SM

I sön var det SM i Latin i Katrineholm!

Gustav fixade till Sandra på salongen! Sedan samåkte vi med Jakob och Mirandas familjer!
Första rundan gick väl okej, men jag är sååå dålig på å värma upp nu för tiden! Å då får man skylla sig själv när man inte kan dansa fullt upp!
Dock brukar jag tjata på det till mina elever att de måste göra det!:)
Så det kändes att jag inte var tillräckligt varm å så!
De tog ut 9 par till semi, sen fick vi andra som inte gick vidare dansa 2nd try! En andra chans å ibland dessa par tar de ut 3par som oxå får gå till semi! I 2nd try dansade vi bättre å va säkra på å gå vidare tillsammans med de 2 andra par som oxå gick vidare! 
I semin så blir det ju sjukt mkt tuffare, å det är 5-6 par i Sverige som är i en liga för sig.
Vi kom på delad 10/12 plats!

Helt ok tävling!

Jakob & Miranda dansade jättebra, de dansar bättre å bättre!
De kommer bli grymma! Å vilket snyggt par de är på golvet, det lyser om dem!
Jakob är så jävla grym, å det är alltid extra kul när man ser talangfulla killar för det är inte lika gott om dem som tjejer! Men Jakob kommer va bästa killen om nåra år om han fortsätter! Kul å se duktiga ungdomar!

Vann i SM gjorde som förväntat Stefano Oradei & Veera Kinnunen!
Veera är väl snudd på en ikon inom svensk dans!:) Man såg redan när hon va ung att hon kommer bli nåt stort inom dans! Hon är född till det här, hon är dansare ut i fingerspetsarna! Såååå kvinnlig å såååå sjukt snygg så man ifrågasätter sin läggning!
Även Jeanette Carlsson som senast i Let's Dance dansade med Niklas Wahlgren va otroligt snygg!
Till SM har många nya kläder å ny look, Jeanette va hur snygg som helst! Hon e dessutom väldigt ödmjuk och trevlig vilket är kul, trots att hon är så duktig! Tyvärr kommer ju ofta divighet i samband med framgång!

Ska lägga ut lite bilder snart!
Så ni får se Veera!:-D

På kvällen blev det 19bitar sushi!!!!:-D Jag va hungrig, okej!
Å sen chips, jag hade inte ätit chips på 4v! Vilket är ungefär en evighet i min värld!

Hyrde även Män som hatar kvinnor, den va bra! Men på slutet så somnade jag visst!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0