Sko fetischist...

är jag väl inte! Iofs kan skor va sjukt heta! Men men...

Skor e ju hur kul som helst, de kan ju verkligen sabba en hel outift eller lyfta den lika mkt!!!
Det är lika kul med tjejskor som killskor, dock köper jag ju inga tjejskor. Inte till mig själv iaf! Å tur att jag inte är tjej för då hade jag fyllt lgh med diverse horskor! Gustav köpte ett par sjukt snygga idag BTW!
Om ni tjejer inte kollat in på DinSko nyligen så gör det, fi fan vilka heta skor! Massa snygga skoletter me höga klackar, porrish!

Kollade in Lindas blogg nyligen, hon hade oxå lagt ut bild på sin skohylla! Sjukt mkt snyggare än min! Å massa snygga skor!

Men iaf, skor e kul! Hade jag haft mkt pengar hade jag haft mkt skor!
Det finns så sjukt mkt snygga skor på ebay, varför va beroende av knark när man kan va det av ebay liksom! Inte för att jag väljer emellan de två, men ebay e beroendeframkallande! Måste börja handla skor där!

Jag gillar ju kängor å army boots mkt, jäääkligt snyggt! Å nu ska det ju va sånt så det är bra!!!

Vet egentligen inte va jag vill me d här inlägget, men det är ju som de flesta av mina inlägg! Mest babbel om mitt liv!!!:)

Aja, här e lite bilder på min skohylla! Sen står det lite mer skor här å där i lgh!:)

Översta hyllorna!

Boots gillar jag!
Å de svarta å vita skorna e nåra favvosar! Massa spännen å grejs på, me like!:)

Mitten

Dom rutiga uppe till höger gillar jag, syns inte men de är typ shackrutiga här å där!

Sista delen

Inte så bra bild! De höga nere till vänster e oxå nice! G-star skor! Gillar höga skor! G-star har mkt snyggt!


Har nån nåra bra skotips eller tips på siter där man kan köpa skor så bring it on!!!


Jaha, undra om man ska sova nu!


Kommentarer
Postat av: Linda

LOVE IT! Våra skohyllor skulle utgöra ett vackert par.

2009-10-10 @ 22:00:39
URL: http://stevadotter.blogg.se/
Postat av: Maud

Är det så.... att jag skymtar ett par Kina puma??... med väldigt stora öron??.. eller?

2009-10-14 @ 11:19:43
Postat av: Robert

HAHAHA! Nä, d skorna har jag slitit ut och kastat! Men det var ju en upplevelse å få ha dem!:)

2009-10-14 @ 21:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0