Rösti e för jävla gott!

Va e för dag idag, tisdag just det...
Har varit ledig idag, sköööönt! Så idag behövde jag inte sova på em!
Jag sov länge, sen blev det promenad me Zingo! Eller jag först så väckte han mig å ville ut. Då går jag ut å halvblundar så jag inte vaknar riktigt! Sen uppe å sova igen!

När jag väl vaknat till så va d dags å gå till Salong Louise H och klippa sig hos Jimmy! Alltid lika trevligt å jag blir alltid lika nöjd!

Sen va jag på Marieberg en sväng, men det finns inte så mkt där tycker jag! Har sett nåra snygga skor, men det har jag inte råd me nu! Sen känns det som att det finns mkt fler butiker för tjejer än för killar, men jag vet inte?!

Hade aerobic ikväll, sen va det dags för lite rep med FP! Gick bra, men jag va trött idag!

Sen hem å mumsa på Rösti, hamburgare å Knorrs Creamy Peppar sås!
Alltså rösti är så sjukt gott, har ni inte ätit det så gör det! Å Peppar såsen, to die for!:))
Å sen nyponsoppa till det! Yummy!:)

Nu ska jag nog snart sova! Fan blev inte tidigt idag! Men men!

Rösti!

Creamy Peppar


Dagens mattips!


Kommentarer
Postat av: Mia

Hehe.. Vilken blandning hjärtat! =)

2009-10-14 @ 00:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0