Nu får man vara en svart bock!!!

Idag har jag jobbat.
Sen åkte jag till dansskolan en sväng, tränade själv! Älskar det! Jag gillar å träna själv, har alltid gjort det!
Inget fel på Knut alltså, tvärtom!!!:) Men det är bra å man måste träna själv å det är askul ju, å få dansa å träna på detaljer. Å när man e själv är det ju helt lugnt å man kan koncentrera sig mer!
Gillar det mycket, men numera har jag inte så mkt tid till det! Förr gjorde jag det mkt mer! Men var väldigt skönt, det är nån frihetskänsla på nåt vis å dansa runt, om man nu gillar å dansa!:)
Körde lite rumba å lite samba!
Såg dock inget spöke!

Sen åkte jag hem å bada badkar, nice!

Sen blidde det kräftor till kvällsmat, hade ett paket i frysen som jag vart sugen på! Va gott, som alltid!

Smaskens!


Det känns ju lite underligt, men nu är det alltså inne att vara en svart bock! Inget att skämmas för!!!
Knepigt, det är ju inte nåt man trodde att det skulle vara positivt att vara! Men tydligt! Verkar väldigt poppis med en sån faktiskt! Så om jag nån gång kan kalla mig det så är det alltså ok, coolt!

Var på IKEA idag och döm av min förvåning när jag såg denna!!! Nu är det alltså inne att vara en svart bock!

Svart bock

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0