Måndag är ju den bästa dagen för att starta nytt liv!

Måndagar är ju dagen då folk ska börja sitt nya nyttiga liv, efter en frossarhelg liksom!
När jag började med aerobic så fick jag lära mig att måndagar är bästa dagen å ha pass, å så är det verkligen! Då ska alla gottgöra sitt samvete efter helgen. Å lika efter storhelger, då ska alla iväg å träna!
Jag har varit lite slapp å pluffsig i typ 2år, sen i våras så vände jag det lite! Gillar inte å va plufsig! Å nej jag va inte jättetjock, man får ju inte va missnöjd med sin kropp om man e smal!!! DET ÄR MIN KROPP JAG FÅR VA MISSNÖJD OM JAG VILL! SÅ DET SÅ!
Sen betyder inte det att jag var förkrossad över min kropp!:) Men jag gillar inte å va lite plufsig!
Sen när min gravidmage försvinner så tror en del att jag seriöst gått ner 10kg! Va en som sa till mig i somras!
Eh, nä! Jag hade väl gått ner högst 2kg!:))

Men men, nu vill jag träna å få ordning på kroppen! Just nu å sen ett tag tillbaks är det inte så kul å träna! Har inte så mkt motivation, å dessutom tränar jag själv! Förr så va ju Danne me å pushade!
Jag å Gurra e ju sugna på å skaffa en PT! D vore perfa! Jag snackade med Krille, Elijah's pappa! Som e stor å stark! För flera år sen så körde jag nåra ggr hemma hos han å Mia. Körde me hans hantlar å Krille stod bredvid å skrek å pushade mig! Det va askul! Dessutom e han väldigt stor så man vågar ju inte sluta, det är den perfekta
kombinationen på en PT! Peppande å respektingivande!:))
Då va det så praktiskt för Mia blandade proteindrinkar jämt, å då va hon så snäll å tog med till mig med på träningarna!
Jag hade liksom en pt å en kostrådgivare helt gratis!:)))

Idag så fick jag för mig att nu fixar jag ihop nån egen proteindrink, äggvita, mjölk, havregryn å lite yoghurt.

Men ska ta ett snack me Mia å lägga upp lite bättre kostschema!
För jag jobbar ju så mkt å e ofta hemma sent, så jag får ofta stora glapp där jag jag inte hinner äta! Å så e jag van å äta kvällsmat tidigast 22 typ!

D här e ju verkligen ingen intressant läsning! hahaha...

Dessutom ska jag försöka få lite mer sömn, försöka alltså! Det är inte det lättaste, jag har väl typ 5år förlorad sömn å ta igen!:)

Nu är det lov på dansskolan, å då visar sig rastlösheten som mest!
Jag hade tänkt gå på aerobic på NJOY ikväll, längtade. Men det va visst inget idag!
Då blir jag lite stressad, va ska jag göra nu då!?? Blir väldigt konstigt, är van att typ alltid vara på dansskolan på kvällarna!
Men ska iaf gå på pass där senare i veckan! Häng gärna på!!

Nu ska jag ut me Zingo, en blir det sängen!

Godnatt!

Föresten e sugen på å tatuera mig igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0