Lite vänner!

Kollade igenom datorn lite, kul å kolla foton! Kul å se hur man själv å andra förändrats (eller inte alltid så kul), å det sitter mkt minnen i bilder!
Passar på å lägga upp lite bilde på vänner! Vännerna e ju en stor del av livet å de är jag glad att jag har i mitt liv!

Om nån nu inte vill va me här på bild så får ni la höra av er!


Jag å Lotta på Harrys efter nån show!

Jag å Bästa Lotta!

Roger

Jag å Roger! Han är våran påklädare i Fashion Pack! Han är en riktig klippa, utan han skulle vi inte hinna i nåra kläder alls kan jag lova!

Dette
 
Jag å härliga Dette! Va alldeles för länge sen vi sågs å d e helt mitt fel!

Bästaste Stefan

Jag å min bästa Stefan! Som jag alltid blir osams me så fort jag träffar!:) Love you!

FP

Fashion Pack i Piteå!


Jag å Thomas!

Sent en kväll på Strömpis tror jag efter nåra glas! Fokusera blicken, fokusera blicken...

Jag å Fredrik

Fredrik, en av mina bästa vänner å en av dem jag känt längst! Här är vi i Shanghai, va där på danstävling!

Mia & Jag

Vi ser inte så glada ut!:) Jag å älskade Mia i Shanghai!

Skelögd??

Jag kan aldrig va seriös!:)

Men tillslut blev d bra!

Danneboy

Bästisen Danne! E vi lika? En del brukar påpeka det! Lite kanske när vi va snaggade!


Ja, lite bilder på kompisar!

Nu ska jag lägga mig! Over and out!



Kommentarer
Postat av: Linda

OTROLIGT snygg bild på oss! Vi har allt lite äktenskapstycke ser jag.

2009-10-02 @ 23:53:30
URL: http://stevadotter.blogg.se/
Postat av: Robert

Haha, ja det har vi verkligen! Du vet ju att jag ska ligga med dig innan jag dör! Haha...

2009-10-03 @ 22:17:32
Postat av: Dette

Mmm ALLDELES för länge sedan!!! Får ta och styra upp nått snart!!! tycker Men att det e helt och hållet e ditt fel? Njae det vet jag inte! Får bli "skärpning" på oss båda! :) Och du... Grattis i förskott förresten! Känner du för att tillbringa din ljuvliga födelsedag i Brunnsparken (med ooonödigt trevligt sällskap pekar på mig själv) så hör av dig vetja! :)

Kraaamis

2009-10-05 @ 10:56:59
URL: http://dette.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0