Långkallingar inhandlade...å imorrn vaknar man ännu rynkigare!

Jobbat idag, sen dansat å sen blev det ett väldigt snabbt besök på gymet! Jag har varit såååå dålig, har inte varit på gymet på 2v! Usch, måste ta tag i det nu! Men men...ikväll blev det sushi med Gustav! Blev East West! Trevligt!
Gustav funderade på om man kunde använda servetthållarna som örontöjare...vem vet!

Just det, köpte fina långkallingar på HM för 149:-, det är lagom för mig! Så nu är vintern räddad, dock e jag ju panikslagen som varje vinter för hur jag ska överleva en vinter till!
Som en på jobbet sa idag: "Du är nog inte menad för å bo i Sverige"
Va, titta på mig!! No shit!!!!!?!!

Igår va Stefan här på besök, va jättetrevligt! Va länge sen vi sågs, å nu slog det mig! Vi blev inte osams, herregud Stefan det måste va första gången!:))

Nu ska jag nog lägga mig snart, försöka iaf!
Imorrn när jag vaknar är jag 28år! Det är ju hemskt hur det har gått så fort, jag som inte gjort mkt vettigt i mitt liv! Man blir härligt påmind om hur gammal man är när man är tillsammans med de andra dansarna som i helgen t.ex! Jag har ju dansat lika många år el. mer som de är gamla! Jag har dansat i 20år, Sandra som jag dansar med är 17år!!!!!! :-O
Miranda (14) och Johanna (14 tror jag) diskuterade min ålder i helgen, å Johanna frågade hur gammal jag är. Gissa sa jag, eftersom de tycker ju att nån som e 30år är jättegammal! Å så tänker de inte att jag kan va så gammal för jag kanske inte passar in helt i den bilden!
Jag vet inte säger Johanna, då säger Miranda: Jag vet, du e snart 28år!!!
Då asgarvar Johanna, "Mäh, va taskig du är Miranda!!!"

"Hahaha, nä men det är sant jag är 28år!"

"VA???? OJ!"

Hahaha...men man får va lite ungdomlig när man e me de ungdomarna! Så d e ju skönt!

För övrigt så gillar jag inte å fira min födelsedag så jag e bara glad att jag jobbar hela dagen å sen har aerobic på kvällen å sen rep med FP! Perfa!
Men blir lite firande med pärona, å mammas bror å fru å så mormor på lör! Det är liksom obligatoriskt!

Nä nu måste jag nog dansa runt lite här, det måste man liksom varje kväll!:)Sushi på East West

Sushi tallriken på East West Sushi! Recomended!!!


Kommentarer
Postat av: Linda

JÄVLAR vad sushi du är!!! Jag är imponerad. Och grattis också! tänk på att du snart är närmre pension än nyfödd. Härligt.

2009-10-06 @ 21:11:56
URL: http://stevadotter.blogg.se/
Postat av: Linda

Skulle ju vara "sushi du ÅT".

2009-10-06 @ 21:12:29
URL: http://stevadotter.blogg.se/
Postat av: Robert

Ja, nu delade ju jag å Gurra på det där! Men ändå, smaskigt!



Haha, ja så illa är det faktiskt!

2009-10-06 @ 23:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0