Klädrep

Torsdag var det idag!
Jobbat, jobbar alltid torsdagar nämligen!
Sen direkt till dansen. Träningen gick bra, sen fick alla par skriva ner bra och dåliga egenskaper hos sig och sen gick vi igenom dem tillsammans å sen sa Knut sitt!

Jag och Sandra hade skrivit ungefär samma saker som Knut. Han tyckte att vi hade bra ben och fotarbete men att ovanför höfterna va det inte så bra. Våra överkroppar och armar va inte bra!
Han jämförde oss med ett träd. Vi hade bra stam men grenarna och löven va inte bra!!!
Jag kontrade med att det är höst så löven har ramlat av, men jag tror inte det gills på en tävling!:)
Jag gillar sånna träningar å när Knut går igenom mkt och pratar!
När man är ung så tror många att det bara handlar om att dansa å dansa å dansa, det gör det ju. Men det gäller ju å veta va man ska dansa å träna på! Å att det handlar mkt om teori oxå!
Jag älskar när man får lära sig sånt, å Knut kan ju allt. Han har ju varit världsmästare å fått lära sig allt om dans han oxå!
Det är kul me sånna träningar, jag har dansat för han så länge å är van med att han är benhård å kräver disciplin å sånt! Å samtidigt går igenom en massa å varierar träningarna på olika sätt! Då känner man verkligen hur mkt man älskar å dansa! När man får utvecklas!

Efter dansen så fika jag med Patrick som skulle på å aerobicen, å sen satt Janne med. Han som syr mina danskläder, å som har sytt danskläder till varenda kille under en period! GRYM SKRÄDDARE! Han har även gjort en del kläder till Fashion Pack!
Han e störtskön, rak, ärlig och burdus! KUL!

Efter aerobicen bar det iväg till Villa Strömpis. Dags för klädrep! Det är fullkomligt oglamoröst!
Men ofta rätt roligt, å man håller på å dummar och fular sig mest hela tiden!
Här är lite bilder hur det ser ut bakom scen!

MIn klädhög

Min klädhög! Sen e d ju en del attiraljer oxå som inte syns nu! Men roligare än så där är det inte!

Kajan

Kaj står å spänner sig!

Nisse

Nils Wengström, våran fantastiska skräddare syr in i det sista!

Peruker

Suddig bild! Men iaf lite peruker!

Sarah

Sarah Dawn Finer ska vara med!

Kung för en dag

Jag vill oxå vara kronprins!

Lars

Lilla Lars som är ett av de populärare inslagen i showen har jag hört! Lusigt! Men han e lite kul å göra!



Men Lars har i showen "glömt att borsta tänderna"
:)

Snygg??

Jag e inte så snygg här!:) För evigt singel!:)))

Kommentarer
Postat av: Thomas

Ingen glamour idag, men imorrn då jäklar!

2009-10-23 @ 01:50:39
Postat av: anna

ja ibland kan väl janne vara lite väl burdus...haha. vilken fin klädhög förresten, känns bekant liksom....

2009-10-23 @ 06:54:13
URL: http://annawretling.blogspot.com
Postat av: Annie

Men Robert, nu har jag funderat på en sak igen...har du så där mycket tänder eller är det nån lösgom, måste jag fan kolla in nästa gång vi ses ;-)

2009-10-24 @ 22:30:45
Postat av: Robert

Lösgom! HAHAHAHA!

2009-10-25 @ 16:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0