Fredag

Sov toklänge på fredagen sen åkte jag ut till landet en sväng å hälsade på mamma.
Gustav skulle komma på kvällen så jag åkte hem å städade lite, med betoning på lite! Jag e ju typ aldrig hemma å e jag hemma så e d oftast efter 22 typ, å då e d inte alltid läge å dra igång me dammsugaren.
Men nu fick den åka runt nåra varv!

Gurra kom med Kina mat biff med bambuskott till mig och tle små lättel till Gustav!:)
Sen kom Roger och Jimmy strandberg! Trevligt trevligt! Jag å Gustav delade på nåra flaskor vin, provade ett nytt som va grymt gott! Druvig smak med inslag av ananaskaramell och päron! Ananaskaramell vet man ju precis hur det smakar!:-D

Vi drog till Strömpis där det va tvärdött å trist, så då gick vi till RITZ. Jag å Gustav hade aldrig varit där! Det va jättefint å trevligt med det högt belägna dansgolvet!

På vägen hem så antasta Gustav en Polisbil som ni ser! Tyvärr var det ingen konstapel i bilen!

Kvällen avslutades på Palette! Va en riktigt skoj kväll!

Gustav lägger upp sig!

Det är inte alla som fått ligga på motorhuven på en polisbil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0