"Det är som att massera en planka"

Så tyckte Anna att det var att massera min rygg, är jag förvånad! NOPE!:)
Jag undrade mest hur lång tid det skulle ta innan hon suckade över hur stel jag var, å det gjorde hon ju!:)
Nu va det jättelänge sen jag va på massage, vilket inte är bra! Min rygg brukar vara som en kulram i vanliga fall! Å nu va d verkligen inte bra, men om nåra ggr så kanske hon fått den mjuk!:) Det var iaf väldigt skönt och hon va väldigt bra, och jag är väldigt kräsen me massörer!!! Så jag rekommenderar henne skarpt!
Se lite längre ner där jag lagt in hennes affish!

Sen ska hon få ta tag i mina ben, för nu är min högra hamstring som den pianotråd den brukar va!

Idag lunchade jag med pappa på Öhmans kök, ligger på Öster. Ett trevligt lunchställe, med husmanskost!

Sen åkte vi till databutiken vid Universitetet, pappa gillar den. Där köpte vi en bärdator till mig! TJOHO!
Sen Danne flyttade för nästan exakt 3år sen så har datorn krånglat! Vet inte om det var för att den sakna Danne men den e iaf dum!:)

Men nu har jag ny! Ska gå till telia å skaffa mobilt bredband eller va d heter!
Så nån gång nästa vecka kanske jag använder den! LÄNGTAR!!!
Å då får man använda MSN som jag inte använd på typ 3år!:)) Välkommen till verkligheten igen!

Kvällen va bra, danskurser me duktiga elever!
Å på sön är det SM! Ska bli kul!

Nu e d dags för sängen!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: anna

ja men jisses, dina muskler låg ju liksom utanpå!!! ser fram emot att få massera dina pianotrådar, hahaha

2009-10-15 @ 00:21:49
URL: http://annawretling.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0