Bästa bloggen!

Idag sov jag när jag kom hem från jobbet, sov inte så mkt där!
Sen va jag i Frövi, jag å Gustav gick på Step-up. Det va sådär, som instruktör så e d ok å börja på fel takt en eller två ggr typ, men inte inte 4-5ggr i rad. Eller när man säger att nu gör vi den här figuren 3 ggr till...sen när 3e gången kommer så hör man att man va inte där man trodde i låten så man säger "vi kör 4ggr till". För att man ska komma till nästa låt! Ehh ok, eller göra V-steg typ 16ggr. V-steg är inget svårt steg, om man så bara har ett ben!:)

Men men...sen blev det pizza hos Gustav med hans brorsa å tjej. Vi såg lite på nån Engelsk variant av Wallander. Den va så där...
Sen bar det av hemåt för att hämta Zingo!

Nu blir det snart sängen.

Måste bara rekommendera en blogg som e sååååå bra å så kul! Han e grym på å skriva!

http://www.bloggfamiljen.se/?blog=pappablogg

Gift med Hannah Graaf för övrigt!





Kommentarer
Postat av: Linda

HAHAHA! Jo V-steg behöver man öva massor på! Jag kan knappt gå på aerobicspass. Förmodligen var inte mina skitbra alls men jävul vad jag är överkritisk mot andras! Hur KAN man räkna ner fel t ex? Eller börja på fel takt? Är ju som att blinka till höger när man ska svänga vänster. Flosinstruktörer säger jag.

2009-10-12 @ 18:11:03
URL: http://stevadotter.blogg.se/
Postat av: Robert

Ja, men det är ju omöjligt! Ok om man råkar börja på 5. Men inte på 2 elle 6 liksom!

Flosa e ordet!

2009-10-12 @ 20:20:06
Postat av: Linda

Tudeluu! Nu finns pajreceptet i min blogg.

2009-10-13 @ 21:12:39
URL: http://stevadotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0