Var går gränsen?

Jag gillar ju inte julen, hoppar gärna över den å all hysteri runt den! Dock får ju gärna dom som älskar den fira!
Men som sagt vad får jag se när jag står i kassan på ICA MAXI!!!
Detta:

Är inte julen nog jävlig!!! Ska man behöva lyssna på detta! (Nä, det måste man ju inte)

EMD

Varför skulle man vilja ha en julskiva med dem? En så fin och stämningsfull högtid som jul. Det är det ju även om inte jag gillar den så värst!
Men EMD, vill man verkligen sätta sig ner i soffan å dricka glögg å äta pepparkakor å lyssna på EMD???

Kommentarer
Postat av: Linda

Nä tacka vet jag julskivan med Lotta Engberg. Jag tycker Lill-Babs ska spela in en julskiva, henne gillar jag!

2009-11-23 @ 16:02:20
URL: http://stevadotter.blogg.se/
Postat av: annie

2009-11-23 @ 21:34:38
Postat av: annie

To be honest, jag lyssnar nog hellre på dom än på Caröla iallafall...

2009-11-23 @ 21:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0