Underbara Elijah!

Läste Mias blogg nu, jättefint inlägg om mig fanns! Då blir man varm i hjärtat!

Va tvungen å kopiera det så att ni får se vilken fin kille Eli är!

Du är Bäst Robert!!!


Ja det är precis vad Elijah tycker om sin Gudfar!!! =)


- Idag är det danslekis Elijah!!

- Mmm, men är Robert där??

- Jag vet inte, kanske..

- Jag sa: ÄR ROBERT DÄR????

- Jo jo.. Det är klart han är!

- Bra! För han är bara så Bäst!!! Bäst i Sverige!!! Lite knasig men Bäst ändå!!

- Mamma vet du att Robert har mkt pengar?

-Öhh nää det visste jag inte..

-Jo det har han å han vill nog köpa godis till mig!!

-Varför tror du det?

-Määää Mamma!!! Han bara älskar mig ju!!!



Visst e han bara för söt!
Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0