Träna upp mig till en hunk eller bli dragqueen i USA!

Idag har jag jobbat å så vart på studiebesök på ett annat boende, det va intressant å skiljde sig mkt från det jag jobbar på.
På tisdagar brukar jag ju sova, å idag slutade jag 15 så jag hade haft tid å sova läääänge! Men nä, igår blev det inget gym å imorrn hinner jag nog inte å på tors å fre e jag borta å lör å sön jobbar jag! Så det va bara å åka iväg! Dessutom kom min påse med proteinpulver från Gymgrossisten idag!
Blanda blanda blanda...iväg å träna...hem...blanda blanda blanda, klunk klunk klunk...snart hunk hunk hunk!:-D

Idag köpte jag laktosfri mjölk å yoghurt oxå, tror nämligen att jag e lite laktosintollerant som var å varannan!
Det är sjukt att det ska va så dyrt me sånna produkter, det är ju inget man valt å vara liksom!
21kr för mjölken å 25kr för yoghurt! Hallå liksom!
Igen, tänk på en stackars ensamstående 3 barnsmamma där 1 eller kanske 2 ungar är laktosintolleranta!
Istället för å kunna köpa typ 7l mjölk så får man bara 1 liter laktosfri mjölk för samma pris!
Jag e ledsen barn men den här månaden får ni ha biaframagar och ont i magen! Vi har inte råd att må bra!

Sjukt!

D gick bra på gymet iaf, Mia ska ju fixa kostschema å så! Ska bli kul, sen ska hon ta bilder å mäta hur rund å go jag är!

Ikväll hade jag aerobic, hade nytt pass, det gick jättebra!
Jag hade fått inspiration å tagit steg från en instruktör som e såååå grym, Balazs Fuzessy heter han! Finns massa aeobic pass me han på youtube! Thank god for internet!

Nu sitter jag här å kan inget bättre, jag längtar tills imorrn för då på lunchen ska jag å nåra till iväg å äta sushi!:)

Just det, rubriken!!!:)

Jag har ju tänkt å träna upp mig lite, för det vill jag å jag mår bra av å träna!
Men sen skickade Maud ett mail till mig idag på ansiktsboken, där hon skrev att en av hennes gamla danskompisar hade visat sig bo i USA nu där han va stor dragshow artist, så det kanske va min framtid!
Så hur ska jag göra!:-D


Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Annie

Nu gillar ju inte jag såna där vältränade hunkar, men jag gillar ju dig så det får allt bli det alternativet.

2009-11-04 @ 19:07:57
Postat av: Robert

Nu är inte meningen att jag ska bli en stor biff, vilket aldrig kommer ske heller. Men jag ska bli lite hunkig iaf!:)

2009-11-04 @ 21:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0