Till Mamma Gunnel!!! Är jag rasse?????

Det är är ett väldigt personligt inlägg, iaf första delen. Det riktar sig bara till en läsare typ!:)
Det är till Gunnel!!! När du läser det här så håller du med all säkerhet på och tvättar för det vet jag att du gillar! Så kom inte å säg nåt annat!!!
Men du har glömt en sak, du ska jag skriva nån kommentar på min blogg!! Just det så va det ja!!

Så nu ser du till å kommentera!!!!:-D



Sen en annan grej, som inte gäller Gunnel! Det här är mer ett statement!

Jag har fått höra om att det finns de som tror att det sitter en liten rasse bakom den här bloggen och gör sig rolig på svartas beskostnad med bilder och roliga historier!
Att jag är en vit kille som är rassist!

Ehhhh, nu ska vi se!:-D
Jag e väldigt svart, men väldigt lite rasse!
Om man kollar på alla bilder så ser man att jag finns på riktigt, lika svart som på bilderna!
Jag är inte rasse, men gör mig rolig på svartas bekostnad, dvs. min egen!

Jag har inget emot svarta!!!
De är också människor, bara lite mindre värda!!!

:-D

Så nu vet ni det!

Kommentarer
Postat av: Annie

Du är en sån himla söt rasse!!

2009-11-12 @ 06:19:30
Postat av: Dette

Ha ha ha nästan lika skoj som att vissa (ingen nämnd ingen glömd) trodde att jag var en kille som utgav mig för att vara tjej en gång i tiden! ;)

2009-11-12 @ 10:21:43
URL: http://dette.bloggspace.se
Postat av: mamasan

Du har sjukt roliga inlägg i din blogg. Förresten du kanske behöver ha något tvättat? så tycker jag det är skitkul att baka oxå, får väl skicka med Annie nåt smakprov till fikarasten nån dag:-))

2009-11-12 @ 13:00:36
Postat av: Maria

De som tror det tror aldrig så feeeel!

Det är bara så att du Robert har en så härlig inställning och distans till allt vad du är och vad du står för! :-D

2009-11-12 @ 20:46:43
Postat av: Robert

Jo, jag har en jäkla massa tvätt faktiskt!:)



Tack så mycket Maria! Så e det nog!

2009-11-12 @ 21:30:09
Postat av: annie

Du vet packar du ner det så tvättar hon, hon är så snäll, sedan är det struket o fint lagt med!

2009-11-15 @ 22:46:30
Postat av: Annie

hoho

2009-11-15 @ 22:47:08
Postat av: Annie

Men ursäkta....det blev lite fel...speciellt med inlägget hoho

2009-11-15 @ 22:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0