Skräckfilm, Piercing å snart är det tävling! Mamma Mu är blatte!!!

Igår va det tors! Jobb å sen dans å aerobic!

Efter aerobicen så åkte jag å Gustav å köpte Kina mat, å så hyrde vi Urban Legends. Skräckfilms kväll.
Det här va nån ny Urban Legends, jag har sett nån äldre som va jävligt bra.
Vi käkade maten å drack lite vin, jaaa på en tors, kan man tänka sig!:)) Sen kollade vi, den va otäck nåra ggr men inte så värst som jag trodde!
Däremot så låg vi å snackade om en massa obehagliga oförklarliga saker så man blev rädd ändå!:)
Då kom jag å tänka på när jag å Mia va på danstävling i Gävle och vi låg å snackade en massa spökhistorier å sånt! Vilket slutade med att jag inte vågade sova för att jag trodde att Mia kanske skulle få nån knäpp å hugga ihjäl mig med saxen som låg på hennes nattduksbord!
Mia vart väldigt irreterad över min misstro till henne! Mia å jag e ju bästisar å det vore högst förvånande om hon skulle sätta en sax i ryggen på mig, framför allt för att det va tävling dan efter! :)

Men jag sov med ögona öppna den natten!:))

Gustav högg iaf inte ihjäl mig så vi vaknade på fredag oxå!:)
Då hade jag privatlektion på dansen, sen hämtade jag Gurra å vi åkte till gymet. Va skönt å träna.
Det blev mat på Rosalis. Det tog en stund, för det stod en gammal tant som inte visste vad hon skulle beställa!
För morotskakan de hade såg ju inte ut som den de hade haft förut, å han förklarade att den här är byggd på höjden men det är morotskaka iaf. Nej, det köpte hon inte! Hon tittade flera ggr å beklagade sig över att de inte hade kvar den andra!
Sen frågade hon om de andra desserterna, å på Rosalis så har väl allt på menyn utländska namn. Det är liksom inte så mkt finska pinnar, mockarutor, mandelkubbar å sånt där!
Så allt han i kassan sa va det va, fick han säga 3 ggr för hon förstod inte alls! Men tillslut så tog hon motvilligt morotskakan!

På tal om utländska...igår på studion så hade nån med sig en Mamma Mu bok på arabiska! Tror det va Sandra B. Hon skulle lära sig arabiska för hon jobbar på ungdomsgårdar tror jag, där det är mkt ungdomar som pratar det.
Å det är ju himla bra av henne å göra det!
Men just mamma mu va rätt kul tyckte jag å Maud, det stämde inte riktigt med texten å bilderna liksom!
Jag kände att Mamma Machmoud inte va lika slagkraftigt!

Va ju tvungen å söka på nätet om sånna böcker!

Så här kan det alltså se ut!

Mamma Mu?

:-D

Det är inte flickan på bilden som har skrivit inlägget (Bullen nostalgi)

Jag gillar den här titeln som man kan hitta:
Mama Muu wa-al-marjuhah : Mamma Mu gungar


Hahaha...ja det tyckte jag va lite roligt!:)

Gurra tänkte pierca sig idag men vi spar det till en annan gång, men jag hade laddad för å göra dermal anchors!
De två stavarna jag hade på magen på sidorna har ju vuxit ut, flera ggr! Så nu tänkte jag att jag provar dermals.
Förut har jag ju haft stavar, dvs de har kört in kanylen å sen tryckt ut den en bit bort!:) Å så in me en stav!
Men dermals e som en platta å i den e det en "skruv" i ena änden. Å så sticker "skruvskallen" upp över huden.

Så här går det till!

Dermal

Nu kan man ju inte hålla på å skruva ur å i smycket hur som helst å i tid å otid! Då lär det inte läka!
Nu är det ganska små plattor, väldigt små i förhållande till kulorna (!!!) som sitter på stavarna jag hade!
Men jag ska byta till större plattor senare!

Jag va lite nervig för iom att mina piercingar hade vuxit ut så har det blivit ärr där, så det är lite tjockare å trycka igenom. Vilket känns! AAAAJJ!
Wiman som piercar å garanterat tycker det är kul med lilla mig, som inte e så tuff. Även om han nu påstod att jag va det! Jag har ju inget behov av å ligga där å va manlig å låtsas som att det inte gör ont!
Jag svär ju å vrider mig i smärta å håller krampaktigt tag i britsen som en kvinna vid förlossning! (Dock så är ju piercing inget jämfört med det så man nu inte får en rad kvinnor på sig)

AJ!

Det gick väl bra, men gjorde jävligt ont nåra ggr! Men det går ju förhållande vis fort!
Wiman e störtskön, å jag fick en VÄLDIGT GENERÖS rabatt idag med! Supersnällt!

Nu ska jag plocka ut stavarna på bröstet å sen i med dermals där oxå!

Sen får man se vart mer man ska sätta nåra, kommer sluta som en vandrande popnit!:))

Nu jobbar jag natt, imorrn är det tävling i Hallsberg! Ska bli skoj! Det är ett år sen jag å Sandra gjorde vår första tävling imorrn! Skoj!


Kommentarer
Postat av: miranda

vart piercar du dig:)?

2009-11-26 @ 17:18:57
Postat av: Robert

På Bigslick Tattoo som ligger på Väster, kolla deras hemsida för adressen.

Han e grymmaste piercarn, störtskön! Hälsa ifrån mig om du ska dit!:)

Bäst va ju när jag gick på att du piercat läppen!:))

2009-11-27 @ 19:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0