Runar som fotograf!!! Kramsnö, que??? Å imorrn är det Gaykryssning!

Idag har vi haft verksamhetsplanering med jobbet, det är kul men tar på krafterna när man ska diskutera å ha sig en massa! Men det gick bra, å jag åt 18bitar sushi till lunch, från Sushi Bar. Love it!

Idag kom det snö, helvetet är här! Men det är väl snart bara slask å sen e det borta ett tag igen! Det kan inte va kul å va barn på vintern nu för tiden! Förr i tiden när jag va liten å Jesus var pojk, då var det iaf sk. kramsnö så man kunde göra snögrottor, ljuslyktor av snöbollar, snögubbar, kasta snöbollar på varandra, snöpula varandra!!! Ska man snöpula nån nu för tiden så kan man ju lika köra ner den personens huvud i en hink med vatten!!! Ungefär så fast snö är det ju!
Å snöänglar, gamla hederliga snöänglar, hur gör man dem i på sin höjd blötsnö???!
Iofs så verkar ju de flesta av dagens barn å ungdomar inte så intresserade av sånna där gamla lekar, det vore smidigare om man kunde skicka en snöboll med bluetoth, eller snöpula nån över MSN, dock så kan CAMen bli förstörd då!:-D

Men iaf, snö å jag går inte ihop, hate it!

Idag på dansskolan så va det nåra fotografer där, de har varit där den här veckan. De tar foton på alla dansare. Fotografen måste vara Runars tvilling, galet lik honom! Å han kändes lite som han oxå, av det lilla jag hört av Runar.

Efter dansen hann jag med en sväng på gymet, skönt å va där efter 20.00 då är det inte så mkt folk.

Nu håller jag på å packar resväskan! Skepp ohoj! Imorrn ska jag å Fashion Pack killarna Roger å Gustav på kryssning med Galaxy, gäjkryssning!:-D
Det är nåra killar som driver en gayklubb i Västerås som anordnar den här kryssen, de har gjort det flera ggr. Jag har vart på en för nåra år sen. Men den här e mkt större.
D e typ 2000 bögar, eller ja nåra flator å nåra faghags är det väl oxå!
Förstå hur det ska va! En mer ytlig kryssning kan man nog inte åka på! Om det inte vore en som va full med blogg blondiner iofs!

Det är flera bra artiser med så det är skoj, å en massa olika dansgolv, ska bli askul!
Men va ska man ha på sig, på den här kryssningen kommer det finnas fler modefanatiker än vad som sammanlagt finns på kryssningsbåtar under ett år!!!
Nu har ju inte jag en massa dyra märkeskläder, å det slutar oftast me att jag har jeans å ett enkelt linne från HM när jag går ut. Å så blir det ju säkert nu me. Men jag måste som oftast ha me mig massor, jag kanske spiller ner nåt, eller ångar mig i klädval, lika bra å packa! Å på den här resan så är man garanterat inte den enda killen med stor resväska!!! Dock har jag inte med mig nån beautybox som säkert flera lär ha!:)))
Fördomar är härligt!

Men det är lika bra å packa på, hittills e det nerpackat 7 linnen å 2 tshirtar. Å så måste jag nog köpa 2 linnen på HM i sthlm imorrn. 11 armband (som ju är såååå nödvändigt eftersom jag antagligen kommer välja mellan 2 st), 7 halsband 6st kors å ett med ett rakblad!:-D Hmmm...

Å skor, vilka ska man ta med!:))

Men jag har iaf bara med ett par jeans, eller ja 2st, för jag åker i ett par andra.

Me all säkehet så kommer det sluta med de svarta eller vita skorna, jeansen, svart antagligen, eller vitt linne från HM!:)

Ohhh så intressant läsning, men men!

Ska bli kul iaf, behöver festa å dansa en massa me trevliga kompisar!
Sen på fre så kommer vi i land typ 18.15. Gustavs snälla pappa Micke kommer å hämtar oss i sthlm, sen kör han oss direkt till scen!:)
För kl 22.30 eller nåt sånt så ska vi showa med FP för ÖBO som har nån fest, så det blir ju skoj!:))

Nu ska jag packa å sen sova! Just det, har lyssnat på en gammal Alanis Morrisette skiva nu! Fan så bra!


Krimskrams

Jag vände upp och ner på en zigenare här utanför å då ramlade detta ur fickorna! höhöhöhöhö...

Beslutsångest

Om man inte kan ta me alla, vilka tar man då me??

Kommentarer
Postat av: anna

ja men eller hur! har aldrig sett någon så lik en kändis förut... när "runar" sen öppnade munnen blev det ju ännu roligare, liksom.... hahaha

2009-11-05 @ 07:11:27
URL: http://annawretling.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0