Brändåsen!!!

I lör så va det show på Statoil Brändåsen! De hade 10års jubileum med typ 200 gäster.
Gert Fylking va konfrencier. Vi va där på dan å packade upp, vi blev hur trevligt mottagna som helst! Så skulle det va jämt!
Showen gick jättebra, det va väldigt många dansföräldrar från Hallsberg där! Och även Lena Johnson. Vet inte hur föräldrarna reagerade på å se mig i paljett hotpants! Men men, varsegod å njut!:-D

Vi fick mat efteråt, jag tog hamburgare med bacon, bacon e ett måste!
Nåra tog räksallad, å jag ångrar att jag inte tog det! Inte för att hamburgarna va ett dåligt val men herrejävlar vad räkor. Det måste ha varit ett halvt kilo typ! Galet mkt räkor!

Gert tyckte vi va jättebra, han tyckte vi skulle göra nåt ihop med Morron Zoo! Vore ju kul!
För övrigt e d skit att Rix inte sänts i Örebro längre, älskade Morron Zoo! Gert la ut bilder från showen på sin blogg, lite kul!

I sön sov jag länge, å Zingo me! Han kan ju ibland väcka mig oanständigt tidigt! Men nu sov han oxå tills kl va typ 14.
Sen åkte jag till Stefan i Grythyttan, fick vägbeskrivning av Gurra! Å jag hittade, hurra!!!
Va kul å träffa Stefan! Vi gick en promenad i Grythyttan å jag fick en guidad tur, väldigt fint där uppe!
Stefan höll på å plugga viner, han hade gjort en stoooor karta som han satt upp på väggen! Där va länder uppritade å så satt det små lappar här å där. Under så dolde sig namn på vindistrikt som han skulle lära sig!
Han e en sån där otroligt ambitiös kille, så han kommer fixa det där!

Sen åkte jag hem å stannade till en sväng i Frövi hos Gurra å snackade lite å fick mackor å juice!
Sen bar det av hemåt!

Mån va som vanligt, å idag tis har jag varit ledig! Gymat, städat lite å sen aerobic!
Nu blir det snart sängen!

Får just nu en massa roliga sms historier från Mr. McDonalds. D tackar vi för! Mer sånt!

Vinkarta

Stefans Vinkarta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0