Ballongmage!!!

En av brukarna på jobbet pekade på en av personalens mage och sa "bebis"!!!
Det har vi skämtat om, å den brukaren har sagt det flera ggr.
Idag så skulle jag testa vad hon sa om jag spände ut min gravidmage och frågade vad det var! Sagt å gjort, jag spände ut den till max. Pekar på magen och frågar vad är det här?
"Ballong!"

Tack för den! Hahaha...

Så så va det med det!

Annelie är tillbaks på jobbet sen ett tag tillbaks, otroligt skoj! Hon e en sån där toppenmänniska som jag gillar å umgås å jobba med! Väldigt enkel och inte det minsta tillgjord!!! Öppen, rak och ärlig och väldigt rolig!
Vi har kul ihop på jobbet! Det är skönt me sånna där jobbarkompisar som man känner sig trygg med!


Efter jobbet idag så var det dans, jag tog en lektion för Knut som va upptagen! Paren dansade bra idag!
När man får va på dem lite, det är mkt ursäkter när man kritiserar nåt!:) Men jag va kanske lite så med när jag yngre!

Hann med ett pass på gymet idag, skönt!

Nu kollar jag på Batman returns, med catowman!
She's hot!!!

Imorrn ska jag sova ut, läääängtar!
Fan om Zingo väcker mig å ska ut på morgonen, då firar jag ner han från balkongen!
Zingo

Zingo å jag testar å ta kort me camen på nya datorn! Zingo va mer intresserad av att han va på storbild!:))
Lägg helst inte märke till oredan som alltid är i detta rum!
Julstjärnan i bakgrunden! Ja, den har suttit uppe i 2år nu! hahaha...dumt men sant!

Kommentarer
Postat av: Jenny

haha vad har ni för magar där borta:) Hos oss är det breda arslen som gäller...

2009-11-13 @ 14:18:54
Postat av: Robert

Hehe, ja det kan man verkligen undra!

Ja, jag har ju hört om det!

Det är som en kompis till mig brukar säga om nån säger att den typ gått ner 20kg.

"Vänd dig om så hittar du dem"

:-D

2009-11-13 @ 15:28:24
Postat av: jenny

Haha:)

2009-11-13 @ 18:24:51
Postat av: Linda

Nä jag fattar inte!

2009-11-14 @ 00:33:04
Postat av: Robert

De 20kg sitter på arslet istället!

2009-11-14 @ 01:30:45
Postat av: annie

gulledu i like u 2 vet du!



O ja jag garvar ofta på jobbet med!



Hoppas showen ikväll går bra! Vem vet vad det kan inbringa ;-)

2009-11-14 @ 21:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0