"Bajen Bärs å rakade brudar"-stämning på Relaxen!

Jag hann me en sväng på gymet på lör innan jag hämtade Jimmy S och Gustav, vi skulle till relaxen.
Det var tokfullt å nästan bara killar, killar av samma typ allihop! Alla va tatuerade (vilket iofs e snyggt) men alla va väldigt manliga å de flesta hade nåt fotbollsklubbs märke intatuerat! Vi passade inte riktigt in, å då kom vi liksom inte in i i sidenmorgonrockar å handduk på huvet å rosa badtofflor med fluff! Men vi såg ju ändå inte ut som de andra killarna! Å trots min 6 dagars hårdträning på gymet såg jag ändå ut som de här killarna säkert såg ut i mellanstadiet liksom! Men men, de hade kul! De va ett stort gäng som blev fullare å fullare å fick sig ett par tillsägelser från personalen, de satt i bubbelpoolen hela kvällen även när den inte bubblade! Kvällen avslutades med att de sjung i kör "det finns inga soldater mer, det finns inga gevär..." :-D

Sen åkte vi hem å fixade till oss, sen drog vi till Efesos å käkade. Jag e ju lite emot det stället för förr iaf så va det högst otrevlig personal. Men nu va det bättre!
Sen gick vi förbi Johan & Robert som hade fest, vi fick en drink å satt där en stund sen bar det av till Ritz.
Jag gillar det stället, snyggt å läckert! Jag tänker inte så mkt på båtkänslan som många andra gnäller över!
Det va jävligt bra musik, grymma DJ's. Så vi hävde oss upp på den stora scenen, å dansa loss!
På dansgolvet träffade vi Niklas, en kille som är sååå sjukt rolig å ironisk med en minspel som ingen annan!
Hans kommentar över alla där va "Nog för att det är Halloween men måste alla va så fula!" Å sen dansa han vidare!

På Ritz finns det ju flera garderober, å de är belägna ganska långt ifrån varandra så man borde fatta att om jag lämnar in jackan här så kan jag inte hämta den i andra änden av lokalen!
Men det va många som inte förstod, vilket man insåg på den mindre roade garderobspersonalen!

Full tjej - "Men vart ska jag hämta ut min jacka då"

Garderobs tjej - "Jaa, där du lämna in den!!! Där borta!"

Inatt blev det ingen pizza, duktiga vi va tyckte vi!

Idag sov vi länge men inte riktigt lika länge som vanligt. Sen käkade vi på Shanghai bland diverse konstiga människor!

Har varit en sväng på landet å nu försöker jag komma på lite nya aerobic steg.

Ska nog ta ett bad snart!




Kommentarer
Postat av: Jimmy

Nästa gång kan vi relaxa hos dig det är är lugnar och billigare;) men kul hade vi allafall:D

2009-11-01 @ 22:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0