Tradera

Tradera e underbart! Likaså Ebay!
Sälj på Tradera å köp på Ebay brukar man säga, å det är nog sant! Men det är bra att köpa på Tradera oxå tycker jag! Jag köper massor!

Idag fick jag en dvd, Basic Instinct. Gammal härlig kult porrfilm!:)) Nä det är det ju inte, men de scenerna är ju inte långt ifrån! Fan Sharon Stone e het, fortfarande!!!

Å sen fick jag ett Ed Hardy Armband idag! Nice!

Håller på å fotar allt möjligt i hemmet å lägger ut på Tradera, det mesta e Dannes grejer!:-D
Han å jag dela ju lgh å han lämna kvar det mesta när han flytta till Sydney för 3år sen!
Men han vet att jag lägger ut saker så det är ok! När man väl börjar lägga ut grejer å sälja så ser man saker över allt som man kan sälja! Det är som när jag kommer hem till Thomas, då brukar jag säga "det där kan du sälja på tradera!":)


Idag jobbade jag sen va jag på gymet en sväng, körde mage! Det är verkligen kul å träna mage ju!
Sen blev det julbord med jobbet på Karlslunds Herrgård! Va trevligt å gott!

Nu blir det att fota lite mer grejer å sen blir det sängen, ledig imorrn, enda dagen denna vecka! Skööönt!

Basic Instinct
Sharon Stone e en av de klart hetaste kvinnorna ever!

Tiger

Ed Hardy armband!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0