Raggmunk e gott! Min kropp borde lämnas till forskning!

Tisdag betyder raggmunk å fläsk enligt tradition ju! Så idag åkte jag ner till Pizzeria Parken å köpte raggmunk till alla på jobbet! Jäkligt gott! Blev dessutom så mkt över så jag äter det nu med! (Ja jag äter ofta kvällsmat vid den här tiden)

Efter jobbet åkte jag till dansen. Jag, Sandra, Jakob å Miranda tränade lite, med Mirandas Dennis som publik!
Vi har jäkligt roligt ihop å det är skoj! Vi är taggade inför helgen då vi ska till Norge å tävla, vi ser mest fram emot själva resan, tävlingen e inte lika viktig som Miranda sa!:))

Sen åkte jag hem å inväntade att Gurra skulle sluta jobba så vi kunde åka till gymmet.
I går så fick jag hem ett typ av kosttillskott som jag beställt som Mia rekommenderat! No-Xplode. Det ska va himla bra å används av många, å har man väl börjat använda det så vill man inte träna utan det står det å det verkar som att alla tycker så!
Man blir jävligt pigg av det å orkar pusha sig lite extra, när man i vanliga fall inte orkar mer!
Man ska ta tre skopor (det är ett mått med å inte valfri skopstorlek:)) å blanda med typ 3dl vatten.
Antingen tar man det på tom mage el. 2h efter man ätit mat, el. 1h efter man druckit en proteindrink.
Första gången å kanske de första gångerna ska man bara ta 1 skopa, för man kan få hjärtklappning å kroppen e inte van å man kan bli skakig å grejs.
Sen kommer effekten efter typ 30min.

Mia skrev till mig igår att jag bara skulle ta 1 skopa just för å undvika hjärtklappningen!

Jag va själv lite orolig, för min kropp går ständigt på högvarv typ å får inte vila så mkt. Så jag ville inte få hjärtklappning liksom.
Jag tog lite mer än 1 skopa å åkte å tränade efter 30min. Väntade på att det skulle smälla till å jag skulle bli övertänd likt Ben Johnson!
Inget hände, kände hjärtats slag lite mer. Men that's it!
Mia trodde jag skoja, "Va är du gjord av, Krille på 110kg muskler kunde knappt stå på benen första gången."
Men hon sa att jag kunde vänta lite längre innan jag börja träna å värma upp mer.

Idag så blev det en proteinshake innan dansen, 1h senare full dos av No-Xplode å 1h senare gym med uppvärmning!

Inatt sov jag 3h å sen till jobbet, å va for once trött, så jag tänkte att nu borde jag märka nåt!

NOPE!

Så jag undrar va som e fel på mig??!?:)))

Nä, jag tar en kola istället! Ha köpt av Miranda, nån som vill köpa en burk tokgoda koler så säg till!
Ni får inte köpa min burk alltså, men ni kan få köpa en egen!
Å pengarna går till en dansgrupp!!! *reklam*

Koler

Koler!

Fick lite grejer från Tradera idag.


Nitarmband

Armband me stora nitar!

Halsband!

Halsband med djup innerbörd!:)))

Nu e d dags å gå å brottas med Baskerville's Zingo!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: miranda

kolorna är riktig goda asså:O!:)

2009-12-09 @ 20:58:36
URL: http://mirandapojen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0