På resa till Norge i en Big Mac!!!

Då va den helgen över! I fre så vart det aerobic igen, Mattias Duberg e grymmast! Ni MÅSTE gå på det passet nån gång! Sen blev det gym å sen på kvällen så satt jag å gjorde nummerlappar till garderoben på Hjalmarbergman teatern. För på lördagen så skulle dansskolan anordna Nordiska Mästerskapen i Bugg, Salsa å Disco! Å då skulle vi ha folk där som skulle stå i garderoben!
Blev sent!
På lör va jag på teatern vid 8, parkerade vid Shanghai där det va skitdyrt å jag tänkte att jag kommer säkert få böter!
Jag skulle sköta musiken tillsammans med Jakob! Det gick bra! Va rätt skoj!
Det gick bra för Sverige, vi har många bra discodansare! Våra Super Star killar är grymma! Jag vill oxå ju!
Ångrar att jag aldrig provade disco, men jag ska fan ha privat med Anna å be henne att göra ett program åt mig så jag kan få träna å hoppa runt å va cool å få dansa ut! Så ska det bli!:))
Simon från oss gick det superbra för, så det va kul, å för min bästa Miranda så det oxå bra!:)))
Dock hann jag inte äta nåt typ så jag hade en härlig huvudvärk när tävlingen va färdig runt 19.30.
Då va det dags att fara till Norge för mig, Sandra, Jakob, Miranda å Gustav!
Så Mamma Pojen (mamma till Miranda) lämnade över nycklarna till sin XC90 till mig, å för er som inte vet så är Mamma Pojen även Fru McDonalds i stan! Så på nummerplåten står det BIG MAC!!! AHA!!!

Dessutom fick jag hennes bensinkort, funderade ett tag på om jag skulle passa på å tanka upp min bil! Men insåg att det kunde sluta med att jag fick diska av skulden på McDonalds resten av mitt liv!:)

Vi packade in oss å jag satt å lärde mig de fiffiga funktionerna i bilen, som inte finns i min bil!
Sen drog vi iväg, vi var hungriga å bestämde oss för Sallad IN! Jag ville inte fickparkera utan letade upp en större parkering, vilket Jakob & Miranda inte förstod! Det är väl bara å parkera!
Då säger jag:

- Jag är inte van med en så här stor bil så jag vill inte inte chansa.

Miranda:

- Vaddå stor? Jag tänker inte på det, jag är så van å åka i den ju! Men iofs, om jag skulle åka i din Robert så vore det ju som att sitta i en gocart!

RIDÅ!!!:)

Vi beställde kebabtallrik å resan började kul redan där, vi har kul allihop så det kändes att det här blir toppen!
Sen drog vi till MAXI för att handla godis å dricka!
Jag e väldigt emot att man provsmakar godis i butiken men nu hände detta när vi fyllt våra godispåsar:

Gustav:
- MEN ROBERT! Äter du??

Robert:

- OJ! Ja det gör jag!

Inne på brottets bana! Men ingen såg mig som tur va!

Sen bar det iväg, farthållare å allt, ujujuj!:)

Det gick rätt fort till Gardemoen, men det va ju inte så mkt trafik! Vi kom dit runt halv 1.
Sen tog det ju ett tag innan vi somnade! Va ju tvungna å skratta av oss lite först!
Jakob råka dessutom brunspreja sig lite väl mkt så han såg mer ut som mig än som sig själv!

På morgonen skulle vi försöka få upp Jakob! Vilket slutade med att vi gick å käka frukost själva å tog me till Jakob!
Sen va jag så sjukt trött å hade sån nackspärr så jag gick å la mig!

Gustav satte igång å sminka tjejerna å fixa håret! Inte alla som får med sig en privat frisör å make up stylist!
Tjejerna blev jättesnygga å supernöjda!

Sen gick vi till tävlingen!
MASSA bra par, vi räknade me å komma bland de sista! Å vi kom på delad 34-41 plats! Så vi kom iaf inte sist själva!
I cha-chan så smällde det till i nacken å jag blev yr å trodde jag skulle svimma men lyckades andas bort det!
Det va skoj å tävla å kolla alla bra par, massa dansare som jag gillar va där så det va skoj!

Jakob & Miranda dansade bra, men gick inte vidare!

Efter tävlingen så åkte vi till Peppes Pizza å betjänades av en servitris med tydliga överjävliga menssmärtor! För hon va sur från början till slut! Men sen så blev det inte så mkt dricks heller:)

Sen for vi hemmåt, efter att ha åkt fel en stund!
Jakob & Miranda underhöll mig med att sjunga julsånger, vi va som en liten familj!:))

Hemma i Örebro runt halv 1!

Då väntar nåt skoj!
Jag kommer hem, å min bil står parkerad på den sidan som man inte får stå på mellan 00-06 på Måndag morgon!

Mellan 00.21 och 00.29 har lapplisorna varit där å gett mig 600kr i böter, och just det, jag fick ju böter vid ShangHai. Så 1000kr i böter på 2 dagar! HURRA!!! GOD JÄVLA JUL!

Somnade som en gris iaf!!!

Tack för en toppen helg hela gänget, å tack för lånet av bilen Mamma Pojen! Ni får gärna låna min om ni vill!:)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0