God Jävla Jul!

Nu är det julafton!!! God Jul alla tusentals läsare!!!

Idag, eller ja igår blir det ju faktiskt, så va det julhandling på schemat!
Upp på stan! Hittade mest grejer till mig själv i början! Kommer bilder sen, eftersom det här även är en prisad modeblogg!!!

Sen hittade jag lite kläder åt Elijah som vanligt, det är desto svårare att hitta åt hans lillebror som e nåra månader. Träffade Mia å gick en sväng med henne på stan!

Spiderman kallingar!

Spiderman kallingar e klart han ska ha!!!

Cool!

Tröja!

Blååå

Den här gilla jag!!!



Kom på att jag träffar inte så många imorrn, så jag behöver bara handla till dem. D andra kan jag handla åt i mellandagarna!
Köpte tofflor åt mormor som mamma hade sagt till om.
Hittade tyvärr inte en grej jag skulle köpa till mamma, presentkort på tidningsprenumeration så hon får välja bland 30 tidningar. Den va slut över allt, men såg nu att man kan köpa å skriva ut på nätet! Så ska göra det imorrn.

Efter ett tag gav jag mig å gick hem å tog en promenad me Zinkan! Sen drog jag till Mariebeg å gick runt där!
Imorrn e vi 4st som jobbar på dagen, köpte lite grejs till dem på Marieberg. Choklad å så handvärmare att lägga i handskarna!
Sen köpte jag lite andra grejer till Annie, men de kan jag inte visa nu ifall hon läser!

Till jobbarkompisarna

Sen jobbade jag å hann med att åka ner en snabbis till Marieberg igen för att leta efter den där tidningsgrejen, som även va slut på ICA MAXI!
Då blev det hemfärd å dags å slå in julklappar! E färdig nu! Ska sova nåra timmar, börjar visst om 4,5h!

Just d, hittade lite tshirtar!

Blåval

Jack & Jones! Blått gillar jag!

H&M

H&M

Gravidmagen!!!

Här e den berömda gravidmagen!!!!:)))
Jag tar inte mig själv på så stort allvar, man får skratta åt min mage! Tänk va jobbigt om man inte hade nån självdistans!
Men Big Is Beautiful som sagt!

Sen blev det den här t-shirt som ska se ut så här!

Tråkig

Men då tyckte jag den va tråkig så jag provade å vänta ut å in på den i provhytten å då ville jag ha den.

Utåin

Vände ut å in på den å rev sönder halsen lite! Så kan man oxå göra!

Nu e d alltså jul, jobbar till lunch sen åker jag ut till pärona å mormor på landet å firar i nåra timmar för att sen åka tillbaks å jobba kväll å natt!
Mamma kommer som vanligt att vara tomte! Jag garvar alltid lika mkt för hon lever sig in som om det vore barn med!:))
Nåra ggr så va jag å min kussin tomtar när vi va stora, vi skratta mest å kunde typ aldrig läsa va det stod på paketen! Jag var som ni ser en väldigt trovärdig tomte! Det vita skägget känns ju naturligt!
Å lägg märke till att min kvinnliga kussin oxå hade skägg! hahaha!

Tomtar!

Finns det nåra svenska barn här??

God Natt!

Kommentarer
Postat av: Annie

God jävla fortsättning då!

På julhelvetet!

Hoppas du får sova lugnt inatt!!

2009-12-24 @ 21:49:24
Postat av: Linda

Haha, jultomtemasken var ju fantastisk. Undrar om det kommer sådana masker med svart skägg? Gravidmagen är helt sjuk, dina tarmar måste ligga på nåt speciellt sätt för att det ska bli så.

2009-12-25 @ 01:36:28
URL: http://stevadotter.blogg.se/
Postat av: Robert

Ja, det tycker jag är lite dåligt faktiskt! I vårt mångkulturella samhälle så borde det finnas invandrartomtemasker!

2009-12-26 @ 12:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0