Glamour i Grythyttan!!!

Då har ännu en helg gått!
I fre så hann jag med lite gym sen jobbade jag kväll, sen hyrde jag film. Prison Break, jag följde serien i början men inte allt! Men jag gillade serien å filmen va oxå bra, å Wentworth Miller som spelar huvudrollen, JA TACK!

Om du tjatar så...

På lör jobbade jag, sen hem å ta det lugnt en stund innan det va dags å sminka sig inför kvällens show! Sminkningen gick så där, ljuset i badrummet e inte gjort för nåra avancerade sminkmanövrar. Såg till min fasa att ena ögonbrynet va typ dubbelt så stort som det andra, ta bort ta bort ta bort! Aja, shit the same!
Vi skulle till Grythyttan å showa, ja faktiskt!:) Å vi har varit där en gång förut! D ni!

Det är för de som pluggar där uppe, varje år så har 1orna en stor fest för 3orna. Å vi va där för 2år sen å showa.
Nu så va min kompis Stefan med å anordna den här festen å de hade bokat oss!
Folk va galet fulla å glada, ljudet va galet dåligt! Men det tog sig efter en stund!
Det gick bra! Va kul å träffa Stefan en sväng oxå, han va helt sönderstressad efter den sista veckan av planering med festen!
Sen brände vi i laglig hastighet........mmmm....ja....packa ur allt snabbt å sen till Clarion där Gustav å Jonathan bodde. Vi skulle ut på RITZ!!!
Jonathans syrra Matilda, hennes kompisar Madde å Jennifer va där. ASTREVLIGA tjejer!
Å sååååå sjukt snygga, kan inte riktigt släppa det!:-D
De var "sånna där" Mitt andra hem-tjejer!:)
Tatuerade som fän å lite piercade. Madde hade tatueringar över hela bröstet å ryggen å armarna. Såå snygg!
Jag funderade ett tag på om jag verkligen spelar på rätt planhalva!!!

Vi drog till RITZ! Det är ju så att vi har jobbat på flera av krogarna så ofta går vi in i VIP-kön, å innan jag va me i FP så gick man alltid in före för att snälla Krille stod vakt!
Men jag hatar å gå in så där, eller nä det är ju väldigt trevligt men jag känner mig så dum!
Man vet hur sura de som står i kön blir, så jag hivar alltid upp mobilen å gå å kollar ner i den när jag går in!:-D
D va massor me folk, kul kul!
Vi gick upp på övervåningen, killarna flockades runt tjejerna. Å det är verkligen komiskt å se hur patetiska många killar blir! De skulle fram å snacka med tjejerna om tatueringar å tyckte att de hade nåt gemensamt! De killarna som kom fram hade typ nån tribal på armen å en taggtråd runt den andra! De framstod som nybörjare jämfört med Madde!
Å Matilda hade en härligt stor byst, å det gör varenda kille odiskret, så kul! Å ännu roligare blir det ju om jag, gustav el jonathan står å dansar nära dem!
HALLÅ VARFÖR FÅR NI GÖRA SÅ, ORÄTTVIST JU!!!

Ja, jag ska nog börja hänga på Virus å ragga sånna där brudar, kommer nog gå jättebra!:))

Jävligt kul hade vi iaf, det är bra musik som fän på RITZ! Älska å dansa där!

Sen gick vi till Burger King, stod i kö alldeles för länge!  
Sen åkte jag hem å käka å sov nåra timmar å sen upp å jobba idag!

Pigg å glad!

Ikväll blev det bada badkar, skönt! Somna som vanligt, kommer drunkna där nån gång!:)
Blev sushi efter det, Maud varna mig igen för att jag lär får skörbjugg!:-D

Nu e d nog dags för sängen, ska gå in extra å jobba imorrn!

Tack å godnatt!

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha! Jag ser det framför mig såååå väl det där med tribalkillarna! Gud vad kul. Haha!

2009-12-06 @ 23:27:58
URL: http://stevadotter.blogg.se/
Postat av: Robert

Ja, d va så patetiskt!

Va en jävla massa konstigt folk, en invandrare kille som gick runt i mössa! Å jag kan försäkra om att det hade varit skönast å gå i kallingar där så varmt som det va så mössa kändes såååå rätt!



Han gick fram å ställde sig mitt framför dem å bara tittade på tatueringarna å på brösten, å gestikulerade å hade sig. Å va helknepig!



Va räknar man me för reaktion från tjejer då.



"Åhh va charmig du är, får jag följa me dig hem"



Eller vad liksom!

2009-12-07 @ 14:15:05
Postat av: Mathilda

För det första så skriv på du bara om oss :=)) bare kul..



ja herregud killen i mössa hahahahaha ja dööör vikken loser...

Vi blev ju riktigt sugna på han...ee NOT!! hehehe



det va en hel del patetiska killar där i lördags må jag säga....och som sagt dom hade nog vilja ta era platser på dans golvet hahaha

2009-12-07 @ 19:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0