Fira jul med en korsfäst tomte!?!?

Kommer till rubriken om en stund!
Jaha, va har hänt sen sist då! Eftersom ni skriker av förväntan efter att få veta så ska jag redogöra för de senaste dagarna!:)

I fredags så va det jobb, sen va jag på danceaerobics, Anders som körde idag! Riktigt roligt pass!
Sen va jag en sväng på gymet!
Sen var det luuugn kväll!

Fick ett par skor på posten som jag köpt på Tradera, blåa Sneaky Steve skor! Snygga!
Fast det tycker inte du Annelie, just eftersom dom är blåa! Eller hur???!;)

Nya pjucks



Upp å jobba på lör morgon! Sen hem å städa, å för er som varit hos mig så vet ni att städar gör jag inte så ofta! Därför tar jag heller inte hem folk så gärna, endast de närmaste som jag vet fortfarande kommer va vän me mig efter att ha sett min lgh kan jag överväga å ta in!:))
Anledningen till att jag inte städar är att jag typ aldrig e hemma, ofta så åker jag ju direkt ifrån Mobacka (gruppboendet) till dansskolan å sen e jag hemma runt kl. 21. Å då ska man duscha å käka! Å runt kl. 22-23 så är jag inte så sugen på å städa å jag tror inte mina grannar heller uppskattar om jag drar igång me dammsugaren!
Så det blir inte så ofta!
Men nu iaf så dammsög jag å höll på! Lite duktig!

Sen kom Gurra, vi åkte å köpte kina mat. Istället för ris ville Gustav ha nudlar.

- Ja, det gål bla! Det kostal 25 klonol extla!!!

Vi tittade på varandra, tittade på hon i kassan som tittade snett på oss (höhöhöhö), sen betalade vi!

Sen när blev nudlar så dyrt??!

Sen hem å käka å dricka lite vin! As usual!
Hade astrevligt som alltid me Gurra!
Satt å kollade massa skoj klipp på youtube, om man vill få Gustav å skratta då visar man klipp på tjocka människor som ramlar. Gustav ramlar typ av stolen!:)
Å Johan Glans, han e jääävligt skoj!
Satt å snackade på ansiktsboken me Mr. McDonalds i stan, vi gjorde en deal! Om jag får Jakob & Miranda till topp 3 i världen så ska McD sponsra mig så mkt så jag glömmer vad jag heter!
Dessutom ska jag få massa saltpåsar från McD!
Nu e frågan bara hur jag ska lyckas, tvivlar inte på dem utan att jag över en natt ska bli en världstop coach! Men men!
På tal om Jakob, han hade skrivit en kul grej på sin logg på FB!

Vad är det som är kletigt i matteboken?

Phytagoras sats

HAHAHAHAHAHA!!! Klockren!!!


Vi drog till RITZ, ingen kö! Men rätt mkt folk där inne! Mkt lustigt folk!
Vi stuffade loss ordentligt till bra musik som vanligt på RITZ!
Palette blev det enligt tradition, först skulle jag ta ut pengar! Då såg det ut så här på bankomaten!

Nån som surfat??!


Men jag hitta en annan som funka! Jag tog min vanliga muslimska pizza me massa skinka å bacon! Smaskigt!
På tal om det, en gång när jag va hos min dåvarande danspartner å hennes föräldrar skulle bjuda på mat, nån köttbit, så säger pappan:
-Äter du kött?
-Eh, ja??
-Ja, nä, jag tänkte att du kanske inte äter sånt! Om du har en annan kultur, eller ja..ähh...

:)

Men iaf, Gurra ringde taxi! Kom den? Nej, Gurra ringde 2 ggr å fråga efter den!
Sen kom den, chaufförn va väldigt trevlig!

Sen hem å nanna kudden.

Upp kl 7 imorse för att jobba! HÄRLIGT!!!

Nu har jag gjort en köttfärs och potatisgrätäng! Som moussaka utan auberginer typ!:)
Den får bli matlåda i veckan!

Mmmm...

Den ser ju faktiskt jävligt oätlig ut! hahahaha...
Men den är god, man ska inte döma så fort på utseendet!

Eller jo, ibland!
Det är ju som man säger:

Man ska inte prata med fula människor, de kan få för sig att det är ok att se ut så!:))


Ska nog se om man kan få tag på Stefan ikväll, måste ju snacka å planera nyår!
Det verkar som det kan bli kul!
Dock måste ju nyår vara den mest överskattade kvällen ever, det planeras i evighet innan å det ska bli så fantastiskt!

Just det, jultomten!
Chrille på jobbet, han har bott i Japan! Han berätta om deras julfirande! Det va inte riktigt som vårat!
Julmaten bestod av olika maträtter från amerikanska snabbmatskedjor, pommfritt från McD, kyckling från KFC, kaffe från Starbucks osv. hahahaha...
Å det där me tomten hade d misstolkat lite.
I nåt köpcenter så va det nån snubbe som skulle va tomte men som väl inte hade lagt ner så mkt research utan mest fått reda på att det är nåt västerländskt, å julen handlar om nån jesus eller nåt...å en tomte...å den där jesus blev korsfäst nån gång.!

Så den här mannen hängde korsfäst på ett kors (givetvis) i tomtedräkt å önskade god jul!
HAHAHAAHAHA! Ett julfirande i min smak!

Helt galet! Stackars barn!:)



Julmust e gott! Just a statement!!!


Kommentarer
Postat av: Annie

HAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!! Vilken mysig liten tomtehistoria!!



O ja, skorna var skitfula;-)

2009-12-20 @ 20:14:39
Postat av: miranda

hahahha jag tvivlar inte på dig robert:)!

2009-12-20 @ 23:11:29
URL: http://mirandapojen.blogg.se/
Postat av: Jenny

hmmm är all personal på erat boende så tokiga i skor ????? Skorna var skit snygga "bättre" färg än vita som din kära arbetskamrat alltid köper :)..

2009-12-21 @ 20:41:22
Postat av: Robert

Hehe, det vet jag inte faktiskt! Det är nog mest jag å Chrille tror jag!

Fredrik, Ann's son fällde en härlig kommentar en gång om ett par av mina höga boots, alltså mc boots stilen! Inte alls feminina men tydligen för han!



Han kommer till jobbet å ska jobba kväll å det är bara jag kvar ifrån dagen.



Fredrik - Jobbar du kväll?

Jag - Nä.

Fredrik - Vem är det mer som är här då???

Jag - Ingen

Fredrik - Men vems är tjejstövlar...va fina!!!



Hahaha...



2009-12-21 @ 21:06:38
Postat av: Annie

Vem köper vita skor????

2009-12-22 @ 06:10:53
Postat av: Jenny

haha Chrille så klart fan han har bara vita dojjor,Han ser så söt ut i våra röda " tjej" gummi stövlar.. Tycker och det har jag sagt att nästa gång så ska han köpa röda :).Hmm Fredrik i ett nötskal haha

2009-12-22 @ 07:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0