Facebook vill bjuda in mig till porr!!!

Facebook är lustigt på många sett! De ger ju förslag till vilka man ska bli vänner med, vilket ofta är logiska förslag om än långsökta!
Men idag så undrar jag hur de tänkte.
Ett av förslagen var Jenna Jameson, skådespelare. Som det står i beskrivningen! För er som möjligen inte vet, så är ju Jenna den mest framgångsrika porrskådisen!!! Då undrar man hur Facebook fick till det så att JAG tycktes vara nån som ville bli vän med henne???!?! Är det många av mina kompisar som är vän me henne, eller why??
Om det här hade varit när jag va 14 å vilsen i pannkakan så hade jag säkert blivit jätteglad!:)
Men nu????!
Vet inte riktigt va jag ska me henne till som vän!
Men men, man kanske skulle ta å bli vän me henne! :)

Leksak för stora pojkar!
Den här fina bilden va det på FB!
En sån där hade jag på andra plats på min önskelista till jultomten!!!

Jenna Jameson 4-ever

Kommentarer
Postat av: Linda

Oh men klart du ska bli vän med henne! Hon satt väl och tänkte att en dansant srilankanes i Sverige saknades i hennes bekantskapskrets. Gör henne inte besviken nu genom att neka! hytter med pekfinger

2009-12-29 @ 11:07:59
URL: http://stevadotter.blogg.se/
Postat av: Robert

Hehe, ja så va det nog! Å man förstår ju att hon valde mig, hon har ju smak flickan!

2009-12-29 @ 12:10:09
Postat av: Annie

jamen henne vill du väl inte porra med!?!?!?



Du har ju så fina mogna kvinns i din närhet som säkert är bättre, ja det har du

2009-12-29 @ 22:11:02
Postat av: Annie

jamen henne vill du väl inte porra med!?!?!?



Du har ju så fina mogna kvinns i din närhet som säkert är bättre, ja det har du

2009-12-29 @ 22:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0