Då har man slagit på arslet på ett löpband!:)

Mån blev lugn! Sov till typ kl. 14!
Sen hände det inte mkt, hämtade upp Fredrik vid 17 å sen åkte vi till NetoNet å Marieberg! Fredrik handlade julklappar! Sen slutade vi kvällen på Kina Mulen å åt buffé! Smaskigt!

Idag tis har jag jobbat, sen åkte jag till gymet! Taggad!
Gillar inte å träna precis efter kl. 16. Då är det som mest folk! Men men!
Jag gick till ner till löpbanden längst ner (som tur va). Ett löpband va ledigt, men det såg helt konstigt ut på displayen! Men jag tänkte att jag provar väl å slår på den å får se om den funkar! Alltså inte slår på den, på ett våldsamt sätt menat!:))
Om man sprungit på ett löpband så stänger man ju av å sen går av, man hoppar ju inte av i farten!
Men den innan mig måste ha gjort det!
Jag håller vattenflaskan i ena handen å pappret där jag skriver upp hur jag tränar i andra! Kliver upp glad i hågen å...
SWOSH!!! Far på arslet å grejerna flyger iväg, å sen ser jag en träningscykel bakom mig komma mot mig å tänker att nu flyger jag in i den! Men jag stannar som tur är när jag landar på golvet! MEN HELVETE va ont i häcken, and not in a good way...höhöhöhöhö...
Så jävla dumt, men de som sprang brevid märkte inget! D gick så fort! Men det va en på en cykel längre bak som kolla lite!
Men jag gick å torkade av mig allt vatten som for ut på mig! Å sen gick jag inte upp på det bandet igen!:)))

Sen åkte jag till landet till mamma å pappa! Käkade lax å ris.
Sen satt vi å snacka å pappa tog fram nån jobbpärm å jag såg nåra arbetsövningar där i som jag tänkte att jag provar! Pappa jobbar mkt med arbetslösa å sen med grupper å hur man fungerar i grupper å sånt! Han är så där väldigt pedagodisk!
Han hade lite tänkarövningar som typ ingen brukar lösa men de löste jag på en gång, så d va ju bra!
Sen gjorde jag en undersökning där man fick fylla i egenskaper om sig själv som man tyckte stämde å utifrån det så såg man om man blev en person som på jobbet va väldigt drivande å målinriktad å inte brydde sig om andra, eller analytisk så man går igenom varje problem i minsta detalj å vill tänka i all evighet, eller den som bryr sig om alla andra å så som en kurrator brukar man säga, eller om man var den initiativrika personen som kom på massa iddér å som snabbt ville köra på!
Jag vart den sistnämnda å min pappa är en tydligt analytisk person!
Därav våra svårigheter å kommunicera ibland!:)
Men pappa är sjukt duktig på sånt här med folk å grupper å kommunikation så det är intressant!

Sen bar det av hemmåt i det härliga vädret!
Å nu ska jag snart sova! Men måste nog äta lite rutbröd innan!

Å jag har sjukt ont i häcken än! Årets vurpa!

Kommentarer
Postat av: Linda

HAHA! Såg du inte att bandet rullade??? HAHAA! Fyfan vad roligt!

2009-12-16 @ 19:34:32
URL: http://stevadotter.blogg.se/
Postat av: Robert

Brukar du kolla så att bandet rullar innan du kliver på?

Det förutsätter man att det inte gör, för den som har sprungit innan borde ju inte hoppat av i farten!

2009-12-16 @ 20:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0