Lotta

Nu blir d en jäkla massa inlägg! Men hallå, alla andra börjar blogga när de är typ 14år, det är ju ca 6år sen för mig så fatta va jag har å ta igen!:-D
Måste ju skriva om allt viktigt i mitt liv redan nu, så att jag kan skriva om allt nonsens sen precis det som en blogg ska innehålla!:)

Lotta, ja Lotta lärde jag ju känna för nåra år sen när hon började gå på min salsaaerobic! Sen efter ett tag när Lotta vågade prata med mig så lärde vi känna varandra superbra! Å hon är oxå en av mina allra närmsta vänner som jag älskar massor! Jag å Lotta bor nära varandra å jag äter där typ varje kväll, ofta så är hennes barn där oxå. Jag e ju deras låtsas pappa! Malin får ju tom. månadspeng av mig, en hel krona varje månad! Hon blir lika glad varje gång, tror jag för hon skrattar iaf!:)

Lotta å jag är väldigt lika å tänker väldigt lika! Samtidigt som vi tycker olika väldigt ofta...hmmm ja så är det! Men det är lugnt, vi respekterar varandra helt å hållet! Jag e ju en väldigt ärlig person om man känner mig, å det gör Lotta så hon för alltid höra mina åsikter utan att jag förfinar dem! Vilket ofta ger responsen "Fan Robert, jag vet men så vill jag ju inte att du ska svara!" Fast hon vill det i nästa sek, hon vet ju att jag säger det för att jag bryr mig! Hon kan va likadan mot mig med så det är superskönt! Hon är värd allt gott som finns, förutom godis å chips då som automatiskt borde tillfalla mig!:)

"Man ba´ vaaaaa!!!!"

Det är Lottas vanligast mening! Trust me!

Ja, d va lite om Lotta! Love you!

Bild från Harrys efter en show med Fashion Pack! Därav kajal och annat smink i ansiktet!:)


Jag & Lotta




Kommentarer
Postat av: Lotta

Älskling!

Blev sååå glad när jag läste din blogg...få kan skriva som du...du lockar till skratt på ditt underbara sätt att skriva.

Fast vi ses så ofta så kommer jag att följa dig här,den ena storyn är bättre än den andra.

Love U ......favvokillen..de är du de.

2009-09-02 @ 23:34:53
Postat av: Robert

TACK så mycket!

Love you too!

2009-09-02 @ 23:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0