Dagen då Robert inte kunde gå längre!

Idag har jag inte kunnat gå som en vanlig människa, inte som en ovanlig heller för den delen! Jag har lockat till många skratt på jobbet iaf! Såg ju helt sjukt ut där jag halta runt i samma fart som en snigel, en halt sådan!
Zingo hade inga som helst tankar på att anpassa sin fart till mig när vi tog en promenad när jag kom hem! Tvärtom! Folk tittade förvånat på mig och undrade nog varför jag kämpande struttade efter en liten hund som Zingo!

Sedan va d dans idag, dans utförs ju oftast på två ben vilket inte va uppskattat av min hälsena! Sandra tyckte iaf att det va kul! Så fort hon tog typ 3 snabba steg så snubblade jag efter!:) Vi ska tävla i Norge om 2 veckor så jag hoppas att det är bra tills dess, dock e rullstolsdans stort i Norge så än finns det "hopp"!:)
Sandra fyllde dessutom 18år i helgen, GRATTIS!!! Dock inser jag igen att jag inte är särskilt ung längre, om inte annat så påminner Sandra mig om det då och då! Jag brukar glömma det, om det beror på ålder eller på att jag inte vill komma ihåg det vet jag inte!:)
Lägger me en bild på Sandra så ni vet vem hon e! Här e vi på kryssning med dansskolan!

Senare på kvällen så skulle jag köra kondispasset med Jakob & Simpan! Jag tassade med lite å skrek och pekade mycket medan J & S fick hoppa runt och göra jobbet! De gick bra å killarna gjorde jobbet ännu bättre än sist! Toppen bra killar!
Simon ska föresten till VM i Disco snart, fatta coolt ju!!! Han e fan grym, han kan dansa allt å allt väldigt bra! Han har varit i högsta klassen i typ 346 discipliner!:-D Himla unge!!!
Själv har jag tävlat i latin & standard!:) De som har sett mig dansa standard skulle inte ens kalla det dans!
Så får passa på å önska han lycka till! Han kommer knäcka!!!

Sen bar det av hemåt, å nu hade Zingo ännu mindre respekt för min skada! Jag är glad att det var Zingo och inte Mias rottweiler Joe jag var ute och gick med! Det hade varit en syn!:)
Jag kämpade mig till Lotta och käkade där som typ varje kväll! Lotta e ju oxå ett kapitel för sig! Blir mer om henne sen!:)

Nu sitter jag här och tittar på en godispåse som jag försöker å inte göra!
Ska fundera på va jag mer ska blogga om!:)

Jag & Sandra




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0